مشهد

تئاتر شهر مشهد در ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه‌مندان است

مشهدا تئاتر شهر مشهد در ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه‌مندان است

سیدجواد اشکذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان با تعامل بین انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری منطقه ۱۱ برای نخستین بار اجرای تئاتر را در این ایام در تئاتر شهر مشهد خواهیم داشت.

وی افزود: نمایش «پیانیستولوژی» به کارگردانی محمد نیازی و نویسندگی سهند خیرآبادی از روز سه‌شنبه اول خردادماه سال جاری تا یازدهم خرداد در سالن اصلی شهر به اجراهای خود ادامه می‌دهد و پس از شب‌های قدر نیز اجرای نمایش‌ها در سالن اصلی تئاتر شهر ادامه خواهد داشت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین نمایش «همه مرد منتظر» به نویسندگی و کارگردانی اسمائیل بایگی از اول خرداد ماه در سالن بهار به روی صحنه می‌رود.

اشکذری خاطرنشان کرد: همچنین اجرای نمایش «ناقوط»، به کارگردانی علی ایزدپناه، تا پایان هفته در پردیس مستقل تئاتر نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای تئاترها در ماه رمضان رویداد خوبی است، گفت: در محرم و صفر سال ۹۶ نیز برای نخستین بار توانستیم اجرای تئاتر داشته باشیم؛ در حالی که پیش از این، تئاتر مشهد به حدی نرسیده بود که در سه ماه سال یعنی محرم، صفر و رمضان اجرای تئاتر برقرار باشد، ولی خوشبختانه این مهم امسال محقق شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا