مشهد

تعامل تاکسیرانی مشهد با سازمان همیاری‌های استان به منظور انجام پروژه‌های مشارکتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خبر داد:

تعامل تاکسیرانی مشهد با سازمان همیاری‌های استان به منظور انجام پروژه‌های مشارکتی

ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری امروز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری است.
تعامل تاکسیرانی مشهد با سازمان همیاری‌های استان به منظور انجام پروژه‌های مشارکتی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ارتباط نزدیک تاکسیرانی و سازمان همیاری‌ها در انجام پروژه‌های مشارکتی خبر داد و گفت: این ارتباط در سطح بسیار بالایی در حال استمرار است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی علوی‌مقدم در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی یک هلدینگ بسیار بزرگ است که در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و نیاز شهرداری‌های استان را مرتفع ساخته است.
وی با اعلام آمادگی این سازمان برای ورود به طرح‌های مورد نیاز با این سازمان تصریح کرد: تیم اجرایی، سرمایه و حضور کارشناسان فنی و متخصص ارتباط نزدیک تاکسیرانی و سازمان همیاری‌ها در انجام پروژه‌های مشارکتی بر مزیت‌های این مجموعه افزوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به برپایی ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری عنوان کرد: این نمایشگاه فرصتی جدید برای شرکت‌کنندگان عرصه مدیریت شهری فراهم کرده و باعث ارتباط گیری بهتر دست اندرکاران آن شده است.
گفتنی است؛ ششمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری امروز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان و متخصصان حوزه مدیریت شهری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا