مشهد

تعریض بلوار ابوطالب شمالی مشهد

0011

شهردار منطقه 2 مشهد گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده بلوار ابوطالب شمالی در حد 45 متری بازگشایی شود و بعد از آن شاهد احداث پل برای اتصال ابوطالب شمالی و جنوبی باشیم.
احمدرضا قلندر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سال گذشته سه پل عابر پیاده با توجه به نیاز مردم در سطح منطقه 2 احداث شد درحالی‌ که در سایر منطقه ما شاهد این اتفاق نبودیم که این سه پل در بلوارهای توس و قرنی نصب شدند.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ترافیکی در سطح منطقه اقدام به اصلاح هندسی برای کاهش ترافیک و تصادفات در معابر بود که در مناطق مختلف انجام شد.

قلندر در زمینه بلوار ابوطالب شمالی نیز گفت: بحث تعریض بلوار ابوطالب شمالی از صد متری تا سپاد مورد توجه قرار گرفته و تفاهم‌نامه آن با شرکت سپاد در حال انجام است.

شهردار منطقه 2 مشهد بیان کرد: بر این اساس امیدواریم تا پایان سال آینده بلوار ابوطالب شمالی در حد 45 متری بازگشایی شود و بعد از آن شاهد احداث پل برای اتصال ابوطالب شمالی و جنوبی باشیم.

قلندر تصریح کرد: یکی از مشکلات منطقه گردشگری سپاد تک‌دسترسی بودن است که در بحث پدافند غیرعامل اگر مشکلی پیش بیاید خروجی دیگری غیر از بلوار خیام ندارد که این برای سپاد مشکل‌ساز است.

شهردار منطقه 2 مشهد خاطرنشان کرد: در طرح دیگر نیز اتصال سپاد به خین عرب در برنامه وجود دارد که در ابتدا خین عرب به 45 متر تعریض و بعد عملیات اتصال آن به منطقه سپاد نیز انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا