مشهد

دانشگاه امام رضا(ع) در دوره کارشناسی ارشد پیوسته دانشجو می‌پذیرد

مشهدمقدس| دانشگاه امام رضا(ع) در دوره کارشناسی ارشد پیوسته دانشجو می‌پذیرد

 دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) از بین برادران و خواهران علاقه‌مند به تحصیل در دوره‌ کارشناسی ارشد پیوسته سال ۹۹-۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

محمد قربان‌زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در توضیح رشته‌های کارشناسی ارشد پیوسته این دانشگاه بیان کرد: پذیرش دانشجو در رشته «معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث» و «معارف اسلامی گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی» است.

وی با اشاره به تحصیل دانشجویان دختر و پسر در دو پردیس مستقل دانشگاهی گفت: جامع بودن رشته بین چند تخصص قرآنی، فقه، حدیث، فلسفه و منطق و ارتباطات اسلامی و همچنین برگزاری رشته به صورت کارشناسی ارشد پیوسته به عنوان فرصتی بسیار متفاوت و متمایز برای تحصیل در این دو رشته کارشناسی ارشد پیوسته است.

قربان‌زاده تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی و استعداد و روحیه بالای علمی و پژوهشی و داشتن شاخص های علمی و تربیتی مناسب برای پرورش کارشناسان و مبلغانی توانمند در سطح ملی و بین‌المللی را از جمله شرایط لازم داوطلبان برای تحصیل در این دو رشته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با بیان اینکه طول دوره آموزشی کارشناسی ‌ارشد پیوسته حدود ۶ سال (۱۲ ترم تحصیلی) و به صورت تمام وقت روزانه است، خاطرنشان کرد: دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی در قالب طرح بورسیه تحصیلی امام رضا(ع) و تخفیف شهریه مورد حمایت خواهند بود و پذیرش پایانی داوطلبان منوط به اعلام نتیجه سازمان سنجش آموزش کشور و در شهریورماه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا