مشهد

سرویس‌دهی به زائران با 320 دستگاه اتوبوس در مشهد

همزمان با اربعین حسینی از 5 پایانه صورت می‌گیرد؛

سرویس‌دهی به زائران با 320 دستگاه اتوبوس در مشهد

از پایانه شهدا با تعداد 120 دستگاه اتوبوس جابجایی مسافران انجام می‌شود که در صورت رفع محدودیت ترافیکی سرویس‌دهی به نزدیک‌ترین مبادی حرم مطهر رضوی هدایت می‌شود.
سرویس‌دهی به زائران با 320 دستگاه اتوبوس در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس‌دهی با 320 دستگاه اتوبوس از 5 پایانه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی در اربعین حسینی با استفاده از توان ناوگان موجود، امر انتقال مسافران را به پایانه‌ها و خطوط منتهی به حرم مطهر به عهده دارد.
وی عنوان کرد: 5 پایانه با تعداد 320 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران در مبادی خروجی حرم مطهر در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در خصوص پایانه شماره یک اظهار کرد: از پایانه شهدا با تعداد 120 دستگاه اتوبوس جابجایی مسافران انجام می‌شود که در صورت رفع محدودیت ترافیکی سرویس‌دهی به نزدیک‌ترین مبادی حرم مطهر رضوی هدایت می‌شود.
نیشابوری در خصوص پایانه شماره 2 توضیح داد: این پایانه در میدان بیت‌المقدس و با 50 دستگاه اتوبوس در مسیر BRT به زائران سرویس‌دهی می‌کند، در صورت اعمال محدودیت ترافیکی یا عدم امکان دور زدن اتوبوس‌ها در میدان بیت‌المقدس، سرویس‌دهی به صورت مقطعی به میدان بسیج منتقل می‌شود.
وی افزود: پایانه شماره 3 در چهار راه خسروی قرار دارد و با 30 دستگاه اتوبوس عزاداران را از حرم مطهر منتقل می‌کند که در صورت اعمال محدودیت سرویس‌دهی به چهارراه مدرس انتقال می‌یابد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: پایانه شماره 4 در تقاطع شهیدگمنام با بهره‌گیری از 80 دستگاه اتوبوس به زائران ارائه سرویس می‌کند که در صورت رفع محدودیت ترافیکی سرویس‌دهی به روگذر طبرسی منتقل می‌شود.
نیشابوری در مورد پایانه شماره 5 نیز گفت: از این پایانه در میدان عدالت و با 40 دستگاه اتوبوس نقل و انتقال زائران در برگشت از حرم مطهر در روز اربعین انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تعداد 4 دستگاه امداد برای سرویس دهی روز اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: این 4 دستگاه اتوبوس امدادی در پایانه راه آهن، میدان 15خرداد، میدان عدالت و میدان شهدا مستقر خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =

دکمه بازگشت به بالا