مشهد

شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه از ۱۸ اردیبهشت آغاز می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه باغبانی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد آغاز به ‌کار می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد احسان ارکانی اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و باغبانی مشهد از ۱۸ اردیبهشت به مدت ۵ روز برپا می‌شود.
ارکانی افزود: در این نمایشگاه ۴۵۰ شرکت در قالب ۶۵۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع به ارائه محصولات خود می‌پردازند. 
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به حضور ۸ کشور خارجی در شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد گفت: نمایندگانی از کشورهای روسیه، هلند، ترکیه، تاجیکستان، ترکمنستان، چین، آذربایجان و اندونزی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. 
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را در زمینه‌های گل و گیاه طبیعی، بذر، کود و ادوات باغبانی در معرض نمایشگاه متخصصان و عموم مردم قرار می‌دهند.
شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد دایر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا