مشهد

شرکت بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ بانوی مشهدی در دومین جشنواره «مادران قصه‌گو»

علاوه بر فرهنگسراهای مشهد که مقر اصلی برپایی کارگاه‌های آموزشی جشنواره هستند، تاکنون ۱۵۳ مکان غیرفرهنگسرایی هم اعم از تشکل‌های مردمی، مدارس، مساجد و مهدهای کودک در این حوزه فعالیت داشته‌اند که چنین مشارکتی بی‌سابقه است.
شرکت بیش از 5 هزار و 100 بانوی مشهدی در دومین جشنواره «مادران قصه‌گو»

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از شرکت بیش از ۵ هزار و ۱۰۰مادر مشهدی در بخش آموزشی دومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد» خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، جعفر رییسیان‌زاده اظهار کرد: این جشنواره از پایان دی ماه ۹۵ در همه مناطق شهر مشهد آغاز به ‌کار کرده و در همین مدت با استقبال بی‌نظیری از سوی مادران و بانوان مشهدی روبه‌رو شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۱۰۰ نفر در بخش آموزشی این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: استقبال بانوان مشهدی به حدی بوده که تاکنون فقط ۱۶۹ همایش و کارگاه آموزشی برای این بخش جشنواره برپا شده است.
رییسیان‌زاده با اشاره به تداوم استقبال بانوان مشهدی از دومین جشنواره مادران قصه‌گو گفت: علاوه بر فرهنگسراهای مشهد که مقر اصلی برپایی کارگاه‌های آموزشی جشنواره هستند، تاکنون ۱۵۳ مکان غیرفرهنگسرایی هم اعم از تشکل‌های مردمی، مدارس، مساجد و مهدهای کودک در این حوزه فعالیت داشته‌اند که چنین مشارکتی بی‌سابقه است.
قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری همچنین از تمدید زمان ثبت‌نام این جشنواره تا پایان اسفندماه ۹۵ خبر داد و تصریح کرد: استقبال بالای مردم از بخش‌های آموزشی و آزاد جشنواره سبب شد زمان ثبت‌نام تا پایان سال جاری تمدید شود، تا جمعیت بیشتری از ثمرات تربیتی و آموزشی جشنواره بهره ببرند.
گفتنی است با توجه به تمدید جشنواره، علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند به واحدهای آموزشی مستقر در فرهنگسراها، مساجد، مدارس و مهدهای کودک مراجعه کرده یا از طرق ارسال کلمه «قصه» به سامانه ۱۰۰۰۱۰۶ ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا