مشهد

شماره‌گذاری روزانه ۱۲۰۰ خودرو در مشهد | افزایش ۱۰ درصدی شماره‌گذاری خودرو در مشهد

روزانه ۱۲۰۰ خودرو در مراکز تعویض پلاک شماره یک (بولوار ساجدی) و شماره ۲ (طرق) مشهد شماره‌گذاری می‌شود.

 شهرآرانیوز- رئیس مرکز تعویض پلاک مؤسسه راهگشای خراسان رضوی گفت: روزانه ۱۲۰۰ خودرو در مراکز تعویض پلاک شماره یک (بولوار ساجدی) و شماره ۲ (طرق) مشهد شماره‌گذاری می‌شود.

 

سرهنگ کاظم قدیمی افزود: باتوجه‌به محدودیت‌ها و تعطیلی‌هایی که امسال به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا داشتیم، فعالیت مراکز از ۶ اردیبهشت‌ماه شروع شد و تعطیلی‌هایی نیز در ماه‌های گذشته داشتیم که باوجود این تعطیلی‌ها، تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو‌ها نسبت به سال گذشته در مشهد حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این آمار به استثنای روز‌های تعطیل است. چنانچه روز‌های تعطیلی که بخاطر کرونا مراکز تعطیل بوده‌اند را محاسبه کنیم، با کاهش شماره‌گذاری نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده‌ایم.

قدیمی گفت: آمار مراجعه به مراکز تعویض پلاک در ماه‌های آخر سال به‌ویژه اسفندماه افزایش می‌یابد که امیدواریم باتوجه‌به شرایط کرونایی، مردم امسال خریدوفروش‌های خود را به روز‌های پایانی سال موکول نکنند.

وی افزود: به همشهریان عزیز یادآوری می‌کنیم که از ۲۹ شهریورماه، روند مراجعه به مراکز تعویض پلاک و نوبت‌دهی اینترنتی شده است تا مردم در ساعت تعیین‌شده به مراکز مراجعه کنند و بدون معطلی و اتلاف وقت در صف‌های طولانی، در صورت کامل‌بودن مدارک کار خود را در کمتر از یک ساعت انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =

دکمه بازگشت به بالا