مشهد

توزیع ۴۵۰۰ تن میوه نوروزی در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما

نیروهای گل فروش تقاطع های سطح شهر تحت نظارت این سازمان نیز در آستانه سال جدید ملبس به لباس‌های جدید و کارت شناسایی خواهند شد.
توزیع 4500 تن میوه نوروزی در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: توزیع میوه نوروزی شامل ۱۵۰۰ تن سیب زرد درختی و ۳۰۰۰ تن پرتقال تامسون شمال و والنسیا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: به منظور تامین میوه نوروزی شهروندان، این سازمان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به تهیه و توزیع بیش از ۴۵۰۰ تن میوه از ۲۵ اسفندماه سال جاری در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما اقدام کرده ‌است.
وی در ادامه افزود: توزیع میوه نوروزی شامل ۱۵۰۰ تن سیب زرد درختی با قیمت هر کیلو ۳۵۰۰ تومان و ۳۰۰۰ تن پرتقال تامسون شمال با قیمت هر کیلو ۲۳۰۰ تومان در فروشگاه‌ها شهرما و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما در سطح شهر انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: عرضه میوه نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
*الصاق کارت شناسایی غرفه داران بازارهای سیار
محبی در ادامه بیان کرد: در راستای فعالیت‌های استقبال از بهار و با توجه به هماهنگی‌های لازم و به منظور یکپارچه‌سازی لباس پرسنل فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره بار و همچنن لباس غرفه داران بازارهای سیار، این سازمان اقدام به طراحی و تهیه لباس جدید و متناسب با محیط کاری کرده است.

وی افزود: با توجه به اشتغال‌زایی بیش از ۵۰۰۰ نفر از شهروندان و زنان سرپرست خانوار در ۲۳ بازار سیار سازمان میادین و به منظور ساماندهی بهتر این افراد، کارت شناسایی برای غرفه داران طراحی شده که موظف هستند در مدت حضور در بازار این کارت را در معرض دید همگان قرار دهند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای گل فروش تقاطع های سطح شهر تحت نظارت این سازمان نیز در آستانه سال جدید ملبس به لباس‌های جدید و کارت شناسایی خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا