ورزش

شهرخودرو به دنبال جبران مافات؛ رویای صدرنشینی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

رقابت‌های هفته چهاردهم و ماقبل پایان نیم فصل نخست لیگ برتر امروز عصر با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهدمقدس دنبال می‌شود.

در این دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و سپاهان اصفهان حساس‌ترین بازی این هفته از رقابت‌ها را در جدال با یکدیگر رقم خواهند زد و باید دید تقابل تاکتیکی میان اندیشه‌های یحیی گل محمدی و امیر قلعه‌نویی به کجا خواهد رسید.

دو تیم سال گذشته نیز در شرایط جدولی مشابهی در مشهدمقدس مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به نتیجه تساوی تن دادند و البته با توجه به حساسیت جدولی شاید نتیجه تساوی برای دیدار امروز نیز نتیجه دور از ذهنی نباشد.

شهرخودرو که فصل را بسیار عالی و بهتر از فصل قبل خود آغاز کرده است در چند هفته اخیر با افت فاحشی از نظر نتیجه‌گیری و نوع بازی(حداقل در دیدار با استقلال تهران) روبه‌رو شده است و درصدد است در دیدار خانگی امروز خود مقابل سپاهان مدعی بار دیگر قامت مدعی بگیرد و حتی صدرنشین لیگ شود.

باشگاه شهرخودرو برای دیدار امروز خود در بلیت‌فروشی‌ها شعار به صدر بازمی‌گردیم را انتخاب کرده و تمام اینها حاکی از این است که آنها انگیزه بالایی برای دیدار امروز دارند.

اما از سوی دیگر مربی کاربلد و کارکشته‌ای مانند امیر قلعه‌نویی که نشان داده مربی روزهای سخت و سرما و گرمادیده‌ای است قرار نیست تیمش به راحتی در مشهد مقابل شهر خودرو زانو بزند و سه امتیاز را به شاگردان گل محمدی تقدیم کند؛ آنها نیز انگیزه بالایی برای این دیدار دارند به ویژه اینکه می‌توانند با برد در این دیدار و برد در دیدار عقب افتاده خود فارغ از هر نتیجه‌ای که استقلال تهران کسب کند صدرنشین لیگ برتر در نیم فصل باشند.

پازل تاکتیکی دو مربی بسیار منعطف است و راهکارهای متعددی را برای برد در این دیدار دنبال خواهند کرد و باید دید در جدالی که از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام رضا(ع) آغاز خواهد شد اندیشه‌های کدام یک بر دیگری برتری پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا