ورزش

شهرخودرو متعهد به تشکیل تیمی در قد و قواره آسیا شد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پس از برگزاری جلسات مشترک با مدیریت جدید باشگاه و نماینده آقای حمیداوی، مجموعه شهرخودرو اعلام کرده که به صورت جدی پای کار تیم فوتبال بوده و خود را متعهد به بستن و تشکیل تیمی خوب در سطح باشگاه‌های آسیا می‌داند.

فرزاد فتاحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به درخواست حقوقی مالک و اعضای هیات مدیره مجموعه شهر خودرو به دادستانی تهران و صورتجلسه دادستانی یاد شده و براساس تعهدات هیات مدیره باشگاه شهر خودرو مبنی بر نگهداری مطلوب تیم و پرداخت هزینه ها از جمله هزینه های چند ماه اخیر توسط هیات فوتبال خراسان رضوی، مقرر شد این تیم (پدیده) به شهرخودرو  واگذار شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان تیم متعهد به پرداخت هزینه ها شده اند، گفت: در جلسه ای که در استانداری برگزار شد مقرر شد تضمین‌های لازم برای حفظ تیم ارائه شود تا تیم‌داری باشگاه شهرخودرو در سطحی مطلوب و حرفه ای انجام شود تا از بروز تبعات اجتماعی جلوگیری و از این تیم به عنوان یک سرمایه اجتماعی در استان حفاظت شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین در این جلسه که ذیل شورای تامین استان برگزار شد، باشگاه شهر خودرو متعهد شد برای تغییر نام، درخواستی به کمیسیون ماده ۵ بدهد و مجوز کمیسیون یاد شده را اخذ کند.

فتاحی ادامه داد: در مدتی که تیم در اختیار شهر خودرو است اگر مشکلی در بحث نگهداری و یا پرداخت هزینه های تیم به وجود آید دوباره این موضوع با درخواست هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شورای تامین استان و دستگاه قضایی منعکس و تصمیم جدید اتخاد خواهد شد.

وی گفت: در خصوص هزینه هایی نیز که استان در این مدت برای تیم فوتبال شهرخودرو انجام داده، پس از حسابرسی قانونی سازمان بازرسی و تایید هزینه ها توسط طرفین، هزینه ها توسط مجموعه شهر خودرو پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا