مشهد

شهرداری را انتخاب کنید که فراجناحی به حل مشکلات مشهد بپردازد

یکی از اعضاء جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: در مورد انتخاب شهردار به اعضاء شورای بعدی شهر مشهد توصیه می‌کنیم فردی را انتخاب کنند که کاملا فراجناحی به مسائل و مشکلات مشهد بپردازد و یک مدیر قوی باشد.

جواد رضویان‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه‌ای که اعضاء جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اعضاء شورای ششم شهر مشهد داشتند، اظهار کرد: در این جلسه بین اعضاء جبهه پیروان در خراسان رضوی و اعضاء شورای ششم شهر مشهد معارفه‌ای انجام شد و بیان شد که این جبهه تمایل به تداوم این جلسات دارد.

وی افزود: همچنین در این جلسه اعضاء جبهه پیروان از اعضاء شورای ششم شهر مشهد خواستند که به صورت تخصصی به حل مشکلات شهر بپردازند. یعنی کمیسیون‌های تخصصی به گونه‌ای کار کنند که از تمام امکانات شهر به نفع مردم استفاده شود و هیچ خللی در خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، به وجود نیاید.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: همچنین ما از منتخبین مردم در شورای بعدی شهر مشهد خواستیم که به صورت تخصصی به انتخاب شهردار بعدی فکر کنند. خوشبختانه تعداد قابل توجهی از اعضاء شورای ششم شهر مشهد سال‌ها کارمند شهرداری مشهد بوده‌اند و از این نظر می‌توانند مسائل را بهتر پیگیری کنند. ما از اعضاء شورای بعدی می‌خواهیم خدمت به مردم را از حالت شعاری بودن خارج کنند و به منصه عمل برسانند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی ادامه داد: در مورد انتخاب شهردار نیز به اعضاء شورای بعدی شهر مشهد توصیه شد فردی را انتخاب کنند که کاملا فراجناحی به مسائل و مشکلات مشهد بپردازد و یک مدیر قوی باشد.

رضویان‌راد عنوان کرد: همچنین وقتی ما در مورد تعامل بین اعضاء شورای بعدی با احزاب و تشکل‌های عضو جبهه پیروان نکاتی را مطرح کردیم، منتخبین شورای ششم شهر مشهد نیز از این موضوع استقبال کردند. با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضاء جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش‌تر در شهر مشهد و استان خراسان رضوی دارای مسئولیت بوده‌اند، لذا از اعضاء شورای بعدی شهر مشهد خواسته شد از تجربیات این افراد برای اداره شهر مشهد استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص موضوع بدهی‌های شهرداری مشهد که در این جلسه مطرح شده بود، بیان کرد: این موضوع توسط یکی از شرکت‌کنندگان این جلسه مطرح و مبلغ این بدهی ۱۱ هزار میلیارد تومان عنوان شد. این بدهی جزو بدهی‌های جاری شهرداری می‌باشد و از طریق اوراق قرضه یا وام تامین می‌شود و در بودجه سالانه شهر مشهد، پرداخت این بدهی‌ها دیده شده است‌. لذا اعضاء شورای ششم شهر مشهد اعلام کردند که نمی‌خواهند این مسئله را پررنگ جلوه دهند و آن را به عنوان یک نقطه ضعف برای شهرداری نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

دکمه بازگشت به بالا