ورزش

شهر خودرو مسیر طاقت فرسا و سختی تا پایان لیگ برتر دارد

مشهد|شهر خودرو مسیر طاقت فرسا و سختی تا پایان لیگ برتر دارد

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس درباره شرایط تیم شهرخودرو خراسان اظهار داشت: ابتدای راه هستیم و کار سخت و طاقت‌فرسایی در پیش داریم. نتایج خوبی تا به امروز رقم خورده که دلیل اصلی آن، وفاق و همدلی میان مسئولان شهری و استانی برای حمایت از شهرخودرو ست. از هوادارانی که همواره در سرما و گرما کنار تیم استان‌شان هستند نیز ممنونم.امیدواریم تا پایان راه نیز، وضعیت مطلوبی داشته‌ باشیم و بتوانیم دل هواداران را با رقم زدن اتفاقی شیرین و تازه در فوتبال خراسان، شاد کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات داوری مسابقه شهرخودرو خراسان و ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: در این بازی به خاطر سبک بازی ماشین‌سازی، صحنه‌های زیادی اتفاق افتاد. آنها بیشتر بازی را به سمت فوتبال فیزیکی می‌بردند که داوری را تحت تاثیر قرار می‌داد. مدیریت چنین مسابقاتی سخت است.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان تصریح کرد: داخل محوطه ۱۸ قدم صحنه‌ای رخ داد که داور پشت دروازه، به گمان اینکه پاس رو به عقب داده‌شده، خطای مهدی رحمتی را گرفت اما به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداد. گرچه به نظر ما این تصمیم یک اشتباه بزرگ بود، اما همچون گذشته نسبت به تصمیمات داوری تمکین کردیم تا بازی با وجود حساسیت بالایی که داشت، در فضایی آرام برگزار شود.

سرآسیابی گفت: درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم نزدیک‌ترین فرد، همان داور پشت دروازه بود که با دید کامل تصمیم گرفت. زیبا نیست که از همین ابتدای لیگ و هفته سوم، با انتقاد و فضاسازی گسترده علیه داوران، عملکرد آنان را زیرسوال ببریم و حاشیه درست کنیم.

وی گفت: تشنج بسیار زیادی از سمت نیمکت ماشین‌سازی وارد زمین می‌شد و بازی را تحت تاثیر قرار داد. در نیمه نخست هم یک صحنه شبیه‌سازی خیلی واضح در محوطه جریمه شهرخودرو خراسان رقم خورد و آنها دنبال گرفتن پنالتی بودند. این مسائل در کار داور تاثیرگذار است و فکر می‌کنم بهتر باشد فضایی آرام برای داوران فوتبال ایران بسازیم، زیرا فوتبال ایران است که بزرگ‌ترین برنده در چنین فضایی خواهدبود. 

سرآسیایی با گلایه از وضعیت عجیب ماشین‌سازی در لیگ برتر تصریح کرد:ماهیت باشگاه ماشین‌سازی، بزرگ‌ترین علامت سوال است. مگر ممکن است یک مالک در یک لیگ دو تیم داشته‌باشد؟ این اجحافی واضح در حق سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و نمی‌دانم چرا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند. در پاسخ به کسانی‌که پرسپولیس و استقلال را مثال می‌زنند باید بگویم که این تیم‌ها در رده نوجوانان هم برای شکست رقیب سنتی پای به میدان می‌گذارند، چه برسد به لیگ برتر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا