خراسان

روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی همچنان ادامه دارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش‌های بستری و سرپایی و همچنین فوتی‌ها همچنان ادامه دارد و این در حالی است که خراسان رضوی هم اکنون در دامنه موج چهارم به لحاظ تعداد مبتلایان قرار دارد و هنوز به اوج قله نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر مهدی قلیان با بیان اینکه تعداد بستری‌شدگان کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی برای نخستین بار از مرز هزار و ۵۰۰ نفر عبور کرد خاطرنشان کرد: تعداد کل بستری‌شدگان کرونا در ابتدای امسال ۴۸۰ نفر بود و طی این مدت رشد بیش از سه برابری داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد کل بستری‌شدگان ناشی از کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی ۳۳۲ نفر است.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی با علائم مشکوک کرونا در مراکز جامع سلامت‌ همچنان در حال افزایش است و روزانه چهار هزار و ۵۰۰ آزمایش در قالب پی.سی.آر و رپید تست یا آزمایش تشخیص سریع کرونا در مراکز منتخب کرونا زیر پوشش این دانشگاه برای مراجعان انجام می‌شود.

قلیان گفت: در حال حاضر  ۱۸  شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز و قرمز تیره و بقیه در شرایط نارنجی و زرد قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی در بخش‌های بستری و سرپایی و همچنین فوتی‌ها همچنان ادامه دارد و این در حالی است که خراسان رضوی هم اکنون در دامنه موج چهارم به لحاظ تعداد مبتلایان قرار دارد و هنوز به اوج قله نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =

دکمه بازگشت به بالا