مشهد

طرح نوسازی اطراف حرم مطهر رضوی به ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد

همچنین در این رویه تلاش می‌شود تمامی املاک و واحدهای ساخته شده در طرح به عنوان معوض در راستای تعدیل قیمت زمین و جلب رضایت مالکان به کار گرفته شود.
طرح نوسازی اطراف حرم مطهر رضوی به 18 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی به ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود عیدی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تا به امروز طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی به حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که ۶۵۰۰ میلیارد تومان آن تاکنون اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه سهم فضاهای عمومی در این برآورد سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان است، بیان می‌کند: سیاست‌های دنبال شده به گونه‌ای است که تلاش بر تشویق مالکان و ساکنان و ماندگاری آنان در بافت می‌شود.
شهردار منطقه ثامن در ادامه افزود: این کار با کوچک مقیاس کردن پروژه‌ها به منظور افزایش مشارکت ساکنان در اجرای طرح و تسریع روند ساخت و ساز دنبال می‌گردد.
عیدی عنوان کرد: همچنین در این رویه تلاش می‌شود تمامی املاک و واحدهای ساخته شده در طرح به عنوان معوض در راستای تعدیل قیمت زمین و جلب رضایت مالکان به کار گرفته شود.
وی بیان کرد: به همین منظور و در راستای حفظ شهروندان بومی، مصوبه شورای شهر به شماره ۵۲۸۵ در تاریخ بیست و ششم خردادماه ۹۵ مبنی بر ۱۵ الی ۲۰ درصد تخفیف برای مالکانی است که تمایل به تهاتر املاک خود با املاک شهرداری را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا