مشهد

ضدعفونی گسترده مشهد در کمتر از ۱۲ ساعت با کمک نیروهای داوطلب اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، طرح ضدعفونی گسترده مشهد با تاکید بر نقاط حاشیه‌ای شهر در کمتر از ۱۲ ساعت اجرایی شد و تا رسیدن به وضعیت عادی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

در این طرح بازارها، پمپ‌های بنزین و دیگر مراکز اجتماع شهر با کمک آتش‌نشانان داوطلب و شهروندان داوطلب شورای اجتماعی محلات ضدعفونی خواهد شد.

عملیات گسترده آتش نشانان برای ضد عفونی شهر مشهد

مدیر عامل آتش نشانی مشهد از آغاز عملیات ضد عفونی گسترده شهر مشهد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با استفاده از تجهیزات سازمان آتش نشانی و بکارگیری نیروهای داوطلب  مردمی آموزش دیده در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

آتشپاد دوم دکتر امیر عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهر داشت: از امروز ۲۳ اسفند ماه عملیات گسترده ضد عفونی سطح شهر را از طریق توان لجستکی و عملیاتی سازمان آتشنشانی مشهد به همراه خودروهای سنگین و نیمه سنگین ویژه با تاکید بر گندزدایی و ضد عفونی معابر در حاشیه شهر مشهد به صورت مستمر و روزانه آغاز کردهایم.

وی اضافه کرد: همچنین با بکارگیری بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای آتشنشان داوطلب آموزش دیده و تجهیز این افراد به ملزومات انفرادی ویژه ضد عفونی نقطه به نقطه این آتش نشانان اماکنی را که خودروهای ما امکان ورود و تردد در آن آنجا را ندارند، ضد عفونی و گند زدایی میکنند.

عزیزی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر  بیش۳۰ آتش نشان با ۱۵ خودرو تخصصی آتش نشانی و همچنین  ۱۰۰ آتش نشان داوطلب آموزش دیده با استفاده از سمپاش انفرادی این عملیات را آغاز کردهاند و محلولی که از آن برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر استفاده میگردد، تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه و در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد قرار گرفته و هیچگونه ضرری برای شهروندان ندارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا