مشهد

طولانی شدن تغییر هیأت‌مدیره پدیده باعث وقفه در رسیدگی قضایی شده است

خبرگزاری فارس: طولانی شدن تغییر هیأت‌مدیره پدیده باعث وقفه در رسیدگی قضایی شده است

دادستان عمومی و انقلاب مشهد، علت وقفه در رسیدگی به پرونده پدیده را صرف زمان زیاد برای تغییر هیأت‌مدیره دانست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی بعد از ظهر دیروز در نشست خبری هفته بزرگداشت قوه قضائیه که در دادگستری کل استان برگزار شد گفت: در پرونده پدیده، تغییر هیأت مدیره یک سال از وقت ما را گرفت که باعث شد بسیاری از فرصت‌ها را از دست بدهیم.

وی افزود: با حمایت‌های دادگستری کل، هیچ حکم و اجرائیه‌ای بدون حکم دادگستری استان علیه پدیده اجرا نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به اینکه سهامداران می‌توانند سهام خود را بفروشند، تصریح کرد: سهام باید با نظارت و رضایت طرفین انجام شود ولی قیمت سهام را باید هیأت مدیره اعلام کند و با برگزاری جلسات فراوان، احتمالاً به‌زودی قیمت سهام را اعلام می‌کنند.

صادقی در مورد محدودیت تبلیغاتی پدیده گفت: پدیده می‌تواند در زمینه فعالیت فروشگاه‌ها و رستوران‌های تبلیغات کند اما حق ندارد تبلیغاتی در مورد خریدوفروش سهام انجام دهد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت تبرک تصریح کرد: شرکت تبرک بااینکه سه هفته سهام فروخت، یک سال از وقت دستگاه‌های اجرایی گرفت تا توانست به وضعیت اولیه خود برگردد.

دادستان مشهد تأکید کرد: اگر تبرک یک ماه دیگر سهام می‌فروخت وضعیتی شبیه پدیده پیدا می‌کرد و چون دستگاه قضائی ورود به موقعی داشت سهام‌داران توانستند به پول خود برسند و به فعالیت بازگردند.

صادقی در مورد اقدامات بانک صادرات در مورد میزان گفت: بانک صادرات پس از تحویل گرفتن موسسه میزان هزار نفر از پرسنل میزان را جذب کرده است و تاکنون کمک‌های زیادی انجام داده است.

وی منابع میزان را سه نوع دانست و تصریح کرد: اموال میزان یا تسهیلاتی است که به بانک صادرات محول شده، یا اموال منقول و غیرمنقول موسسه است که به قیمت کارشناسی به بانک صادرات منتقل‌شده و امیدواریم که با فروش آن‌ها منابع مالی به دست آورد.

دادستان مشهد با اشاره به رسیدگی‌های قاطع و صریح دادگستری خاطرنشان کرد: با اقدامات و پشتیبانی خوب در وقوع جرم، هیچ سرقت کشف نشده‌ای و هیچ قتل مبهمی در مشهد وجود ندارد.

صادقی در پایان ساماندهی پرونده کشف رود، اقدامات عملی ارتفاعات جنوب، پیشگیری از اسراف 100 میلیارد تومان پول در موضوع سد ارداک و اعاده شدن وضعیت تغییر اراضی غیرمجاز زمین‌های کشاورزی را دستاوردهای مهم دادستانی در سال گذشته دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا