مشهد

ظهور یک شهرک لاکچری ‌در مشهد / ‌اهدای خودروهای لوکس برای دریافت امضاهای طلایی از مدیران ‌جهاد کشاورزی

ظهور یک شهرک لاکچری ‌در مشهد / ‌اهدای خودروهای لوکس برای دریافت امضاهای طلایی از مدیران ‌جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ماجرای زمین‌های کشاورزی اطراف منطقه شاهنامه در مشهدمقدس و زمینه‌سازی برای قطعه‌بندی و ویلاسازی در آنها تبدیل به سوژه‌ای داغ در فضای مجازی شده است.

زمین‌های کشاورزی که اره‌های غول‌پیکر به جان درختانش افتادند تا زمینه برای گسترش ویلاسازی در آنجا فراهم شود اما مالک پروژه در روند پیش بردن پروژه خود با مشکل روبرو می‌شود.

برای پیش بردن پروژه و از میان برداشتن موانعی که در مسیر آن وجود دارد؛ اما پای خودروهای لوکس و امضای طلایی به میان آمد و مالک پروژه برای پیشبرد قضیه سراغ مدیران وقت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد رفت و تلاش می‌کند با ارائه خودروهای لوکس مجوزهای غیرقانونی برای ساخت‌وساز خود را دریافت کنند.

همکاری لازم از سوی یکی از مدیران وقت جهاد کشاورزی مشهد صورت می‌گیرد و ساخت و ساز دنبال و ویلاها به فروش می‌رسد و موضوع در دستور کار دادستانی قرار می‌گیرد.

بازپرس محمدعلى کمال زاده‌ بازپرس شعبه ۲۱۷ دادسراى ناحیه ۲ مشهد در این زمینه اظهار داشت: پس از اطلاع از ماجرا و انجام بررسى‌هاى قضایى مورد نیاز، دستور بازداشت مدیر پروژه صادر شد؛ فرد مذکور دستگیر و به شعبه منتقل و مورد بازجویى قرار گرفت و در پى آن وقتى ادله قضایى پیش روى او قرار گرفت همه چیز را لو داد و مدعى شد: در ازاى صدور دستور خلاف قانون مدیر مذکور، براى او یک خودرو لوکس خریده و تحویل او داده است.

وی تصریح کرد: در ادامه دستور بازداشت وى هم صادر و مدیر متخلف دستگیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا