مشهد

عامل کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

مشهد| عامل کلاهبرداری 10 میلیاردی پیش فروش آپارتمان دستگیر شد

سردار قادر کریمی� در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان در نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی با پیش فروش آپارتمان، بررسی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اظهارات مال باخته مشخص شد، فردی شیاد یک واحد آپارتمان در شهر نیشابور را به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان به وی پیش فروش و بعد از سکونت وی در منزل به محض آماده شدن سند آپارتمان، اقدام به فروش به فرد دیگری کرده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای طرفین شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی حین رسیدگی به پرونده متوجه شدند، تاکنون شکایت‌های دیگری از سوی سه� شهروند دیگر با روش‌های دیگری از جمله عدم تحویل سند به مالک و اخذ تسهیلات بانکی از سوی فروشنده شده که به دلیل حساسیت موضوع تحقیقات به شکل گسترده تری انجام شد.

سردار کریمی گفت: کارآگاهان با شناسایی عامل کلاهبرداری، متهم را پس از هماهنگی‌های قضائی در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.وی در بازجویی های انجام شده تاکنون به ۴ فقره کلاهبرداری با پیش فروش آپارتمان به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی از شهروندان خواست در انجام معاملات وسوسه انگیز دقت و در تنظیم اسناد مسکن، خودرو و … ضمن استعلام از مبادی ذیربط با کارشناسان با تجربه مشورت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا