مشهد

فعالیت تعدادی از معادن تعطیل شده از سر گرفته می شود

۶۹۵۳۳۷۲_۳۸۶

رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران گفت:خوشبختانه تعدادی از معادنی که در گذشته تعطیل شدند، هم اکنون فعال هستند، اما نکته حائز اهمیت این است که ما باید ارزش افزوده بیشتری تولید کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  بهرام شکوری در حاشیه مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجهیزات معدنی ساخته شده توسط بخش خصوصی می‌تواند نیاز معادن آهن، مس و سایر معادن استان را تأمین کند، گفت: این شرکت‌ها همچنین می‌توانند تجهیزات مورد نیاز کشور‌های منطقه را نیز تأمین کنند.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه صنعت و معدن مشهد توانمندی‌های بخش خصوصی را به نمایش درآورده است گفت: امروز شاهد ساخت تجهیزات معدنی از سوی شرکت‌های مختلف فعال در بخش خصوصی هستیم که این شرکت ها، تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده اند.

▫️رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران افزود: امروز هرچه بتوانیم در تأمین زنجیره ارزش موفق‌تر عمل کنیم،سود بیشتری برای بنگاه‌های اقتصادی محقق می‌شود، همچنین تولید سامان می‌یابد و می‌تواند برای کشور ارزآوری به همراه داشته باشد.

 

رویداد‌های نمایشگاهی مشهد از اهمیت فراوانی برخوردار است

شهناز رمارم عضوشورای شهر مشهد هم در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن، فلزات گفت: ▫️نمایشگاه بین المللی مشهد یک مجموعه نمایشگاهی منحصربه فرد در ایران است.

وی افزود:استان خراسان نیز دارای یک موقعیت استراتژیک است، بنابراین به نظر می‌رسد در چنین شرایطی، رویداد‌های نمایشگاهی آن هم در راستای معرفی صنایع و پتانسیل‌های استان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

عضوشورای شهر مشهد گفت:▫️تقویم نمایشگاه‌های ما باید یک تقویم جامع و با برنامه باشد تا بتواند به شکوفایی ظرفیت‌های استان کمک کند.

رمارم افزود:▫️ارائه ظرفیت‌های مشهد و خراسان رضوی در راستای جذب سرمایه و ایجاد اشتغال باید یکی از اولویت‌های اصلی باشد.

وی گفت: ▫️برپایی نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات برای فعالان این عرصه بسیار ثمربخش است، اما باید با برنامه ریزی همراه باشد و از سرمایه گذاران و فعالان حوزه صنعت و معدن برای حضور در این نمایشگاه تخصصی دعوت شود.

 
 نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات از سوم تا ششم آبان ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان دایر است.
link canal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا