مشهد

فعالیت ۷ هزار سرویس مدرسه در مشهد/ ۹۵ درصد سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی

دانش‌آموزان قشر بسیار حساسی هستند و نظم و انضباط بسیار دقیق می‌خواهد و از طرفی امنیت آنها بسیار مهم است که خوشبختانه سال گذشته را بدون حادثه گذراندیم.
فعالیت 7 هزار سرویس مدرسه در مشهد/ 95 درصد سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۷ هزار سرویس مدرسه در شهر مشهد فعال هستند، گفت: ۹۵ درصد سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی قرار دارند.
سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در ارتباط با سرویس مدارس اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان تاکسیرانی ارائه سرویس مدارس است.
وی افزود: امروز ۹۰ تا ۹۵ درصد سرویس مدارس توسط بیش از ۷ هزار خودروی زیر نظر سازمان تاکسیرانی انجام می‌شود که متوسط ۲۸ هزار سرویس روزانه برای جا به جایی بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز به انجام می‌رسد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: دانش‌آموزان قشر بسیار حساسی هستند و نظم و انضباط بسیار دقیق می‌خواهد و از طرفی امنیت آنها بسیار مهم است که خوشبختانه سال گذشته را بدون حادثه گذراندیم.
علوی‌مقدم تصریح کرد: در جهت افزایش نظارت بیشتر سامانه سرویس مدارس در حال طراحی است تمام فرآیندهای مرتبط به سرویس مدارس در آن قرار می‌گیرد و در واقع تمام شهروندان نرخ‌ها را به صورت سیستمی می‌بینند و ثبت شکایت در آن به انجام می‌رسد و رانندگان و والدین دانش‌آموزان مسیرهای خود را اعلام و سرویس مدارس برای آنها انتخاب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا