مشهد

مداحان مشهد ‌لیستی مورد تأیید متدینین ارائه می‌دهند/حمایتم‌ از کاندیدای خاص‌ صحت ندارد

 

احمد واعظی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به انتشار خبری در شبکه‌های مجازی مبنی بر حمایت وی از یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر حمایت من از یکی از کاندیداها کذب است.

 

13940122000533_PhotoA 

احمد واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره انتشار مطلبی به نقل از وی در حمایت از یکی از نامزدهای انتخابات مجلس اظهار کرد: متاسفانه، انتشار این مطلب یک حرکت کاملا غیراخلاقی بوده و بنده هیچ‌گاه حمایت شخصی انجام نداده‌ام.

وی ادامه داد: از ابتدا برنامه ما مداحان مشهد بر این مبنا بود که پس از یک تحقیق گسترده، لیستی جامع ارائه دهیم که مورد تأیید متدینین و نیروهای ارزشی و انقلابی باشد.

این مداح اهل بیت با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در روز سه‌شنبه با حضور بزرگان مداحی مشهد گفت: در این جلسه قرار است لیست واحدی که مورد حمایت ما است، مشخص و اعلام شود.

واعظی با بیان اینکه بسیای از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس خوب هستند، گفت: ما برای همه این کاندیداها آرزوی موفقیت می‌کنیم اما مبنای ما از ابتدا این بوده که از کسی حمایت شخصی نکنیم.

وی تأکید کرد: بنده به هیچ وجه از هیچ نامزدی اعلام حمایت نکرده‌ام، در جریان عکسی که به نقل از بنده در حمایت از یکی از کاندیداها منتشر شده نیستم و این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا