مشهد

مدیرعامل جدید الیت منصوب شد/تغییری برای کاهش نارضایتی مردم

الیت

مشهد- شرکت پرحاشیه الیت که یکی از بالاترین میزان نارضایتی های مردم از فعالیت در مشهد را به خود اختصاص داده است سرانجام تن به تغییرات مدیریتی داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرانجام یکسال پس از روی کار آمدن شورای پنجم  و شهردار جدید، تغییرات مدیریتی به شرکت الیت رسید تا شاید تغییر در روند های کاری  از نارضایتی های مردم از این شرکت پر حاشیه بکاهد.

ظهر امروز مراسم تکریم سید حسین هاشمی زادگان برگزار و محمد مهدی اسدی که چندی پیش به عضویت هیئت مدیره این شرکت درآمده بود به عنوان مدیرعامل جدید معارفه شد. 

اسدی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق الکترونیک بوده و مدیریت پروژه هوشمند سازی زیرساخت دانشگاه فردوسی را در کارنامه خود دارد.

شرکت الیت پنج سال پیش  با هدف مدیریت پارک حاشیه مشهد به وجود آمد تا با وجود حجم انبوه وسایل نقلیه در  این شهر بتواند عدالت را در استفاده از فضای پارک حاشیه ای ایجاد کند .به ادعای مدیران شرکت الیت  بعد از اجرایی شدن این طرح ۷۰ درصد توقف وسایل نقلیه در حاشیه خیابان های شلوغ مشهد به زیر نیم ساعت کاهش یافته است.با این وجود نارضایتی ها از نحوه عملکرد این شرکت هر روز افزایش می یابد که عمده این نارضایتی ها به توسعه خیابان های تحت پوشش الیت حتی در معابر فرعی ، اشتباه در ثبت و کسر هزینه پارک و برخورد بعضا نامناسب پارکبانان شرکت مربوط می شد.

بنا به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد قرار بود با کمک سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری نرم افزاری طراحی و تهیه شود که امکان ثبت پارک حاشیه ای خودرو را به شهروندان می دهد و متقاضیان استفاده از این سیستم باید زمان توقف در حاشیه معابر را به صورت اینترنتی اعلام کنند که این مهم هنوز محقق نشده است.

مدیران شهرداری مدعی هستند طی سال های گذشته شرکت الیت طلب میلیاردی از شهروندان به دلیل عدم پرداخت حق پارکینگ دارد و برای تسویه این مبالغ اعضای شورای شهر در دوره جدید تلاش کردند بتوانند در زمان نقل و انتقال خودرو این مهم را به انجام رسانند که با مخالفت فرمانداری مشهد مواجه و اجرایی نشد.

در این میان البته برخی از شهروندان اعتقادی به پرداخت هزینه برای پارک خودرو در حاشیه خیابان ها ندارند و بعضا مالکین مغازه ها و منازل فضای مقابل ملکشان خود  را متعلق به خودشان می دانند. 

حال باید منتظر بود و دید مدیرعامل جوان این شرکت توانایی کاهش نارضایتی های مردمی را خواهد داشت یا تلاش برای کسب درآمد شهرداری از این شرکت بدون توجه به خواسته های مردم طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا