مشهد

عرضه کالای خارجی در نمایشگاه بهاره امسال مشهد ممنوع است

بنانژاد

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: عرضه کالای خارجی در نمایشگاه بهاره امسال در مشهد مقدس ممنوع است.

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که سابق بر این در نمایشگاه توزیع مستقیم کالای بهاره وجود داشت این بود که بعضا در آن توزیع اقلام خارجی نیز دیده می‌شد که این امر در نمایشگاه امسال وجود ندارد.

وی بیان کرد: فروش محصولات خارجی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره امسال در مشهد ممنوع بوده و مردم بلافاصله با مشاهده این امر می‌توانند مراتب را به بازرسان نمایشگاه اطلاع دهند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به برخی از شکایات مبنی بر پایین بودن کیفیت محصولات توزیع شده در نمایشگاه بهاره، خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز کالاهایی با کیفیت بالا و پایین وجود دارد اما در این میان کارشناسان قیمت‌گذاری از اتاق اصناف در محل نمایشگاه حضور داشته و به صورت قیمت‌گذاری به صورت پلمب روی اجناس انجام می‌شود و فروشندگان نمی‌توانند از آن تخطی داشته باشند.

بنانژاد اظهار داشت: همچنین برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب خرید با نمایشگاه هماهنگی به عمل آمده تا برای پایانه‌های فروش خطوط تلفنی را در اختیار غرفه‌داران قرار دهند تا مشکلات سال‌های گذشته در این زمینه به وجود نیاید.

وی تأکید کرد: همچنین برای تنظیم بازار علاوه بر برگزاری نمایشگاه اقداماتی برای برگزاری جشنواره‌های فروش در سطح شهر نیز انجام شده تا مردم برای تأمین نیاز خود مشکلی نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا