مشهد

میدان شهید موسوی قوچانی به تقاطع فرماندهی تبدیل شد

با توجه به اینکه عملیات عمرانی در این مکان در حال انجام است لذا بعضا شاهد ترافیک در برخی از ساعات هستیم لذا شهروندان و رانندگان گلایه‌هایی داشتند که با پایان یافتن عملیات عمرانی این ترافیک نیز رفع خواهد شد.
میدان شهید موسوی قوچانی به تقاطع فرماندهی تبدیل شد

مدیر مرکز کنترل ترافیک مشهد گفت: در راستای افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و ترافیک میدان شهید موسوی قوچانی به تقاطع فرماندهی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی پژومند راد در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بنابر درخواست پلیس راهور به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات میدان شهید موسوی قوچانی طی یک عملیات عمرانی به تقاطع تبدیل شده است.
وی افزود: از آنجایی که در برخی از ساعات شبانه‌روز تصادفات و با تداخل خودروها سبب بروز ترافیک در این میدان می‌شد لذا طرح تبدیل میدان شهید موسوی قوچانی به تقاطع با چراغ فرماندهی با همکاری شهرداری منطقه ۲ مشهد و طی تایید کمیته فنی سازمان ترافیک اجرایی شده است.
مدیر مرکز کنترل ترافیک مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه عملیات عمرانی در این مکان در حال انجام است لذا بعضا شاهد ترافیک در برخی از ساعات هستیم لذا شهروندان و رانندگان گلایه‌هایی داشتند که با پایان یافتن عملیات عمرانی این ترافیک نیز رفع خواهد شد.
پژومند راد اضافه کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد فعالیت عمرانی این تقاطع و اجرای آیلند میانی انجام شده و در این مدت خودروها با چراغ فرماندهی موقت هدایت می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام فعالیت عمرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تجهیزات ترافیکی و چراغ فرماندهی ثابت خود را نصب خواهد کرد و ترافیک به حالت عادی بر می‌گردد.
مدیر مرکز کنترل ترافیک در خصوص روند اصلاح هندسی معابر شهر مشهد گفت: با درخواست پلیس راهور، شهروندان و یا بررسی کارشناسان موضوع اصلاح هندسی در کمیته فنی سازمان ترافیک که در آن پلیس راهور و مشاوران خبره ترافیکی حضور دارند مطرح و در صورت امکان این طرح تایید تا به مرحله اجرا در بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا