مشهد

نخستین رویداد هنری پردیس تئاتر مشهد رقم خورد

نخستین رویداد فرهنگی در پردیس تئاتر مشهدمقدس امروز پشت درب‌های بسته رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، صدرا یوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد هنری در پردیس  تئاتر مشهد که در مرحله پایانی ساخت و ساز قرار دارد، اظهار داشت: نخستین رویداد فرهنگی و هنری در این مکان کلید خورد و راضیه ایرانی هنرمند فیلمنامه نویس و تئاتر شهرمان با اجرای هنرمندانه یک نمایش با عنوان «چشمی از صحنه قدیمی تا امروز» اولین تئاتر را پشت درهای بسته این مجموعه فرهنگی اجرا کرد.

وی افزود: هدف از اجرای این تئاتر به نمایش گذاشتن شور، هیجان و انگیزه هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است که در انتظار بازگشایی سالن‌های اولین پردیس تئاتر مشهد هستند.

یوسفی تصریح کرد: محمدرضا کلایی شهرداری مشهد، محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر، احسان اصولی، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و سایر اعضای این کمیسیون در این رویداد حضور داشتند. همچنین علیرضا سوزنچی، مهدی سیم‌ریز، امیر بشیری، حجت طباطبایی، رضا حسینی و جواد اشکذری از هنرمندان حاضر در این رویداد هنری بودند.

معاون فرهنگی و هنری در پایان خاطرنشان کرد: پیام این تئاتر کوتاه در این مجموعه، به نمایش گذاشتن دوران بازیگرانی که پیش از بهره‌برداری از این پروژه فرهنگی و هنری شهر ما را تنها گذاشتند و هرگز این رخداد تاریخی را نخواهند دید اما یاد و خاطره آنان با ما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا