خراسان

هیئت بازرگانی لهستانی به خراسان رضوی سفر می‌کنند

رشیدیان

استاندار خراسان رضوی از سفر هیئت بازرگانی ۷۵ نفره لهستانی به استان در هفته آتی خبر داد و گفت: قرار است مذاکراتی در قالب هشت کارگروه تخصصی با این هیئت صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: مذاکراتی را برای حضور استان‌های گلستان و هرمزگان به منطقه پنج صورت داده‌ایم و معتقدیم این امر می‌تواند زمینه توسعه اقتصادی استان را فراهم کند.

استاندار خراسان رضوی از سفر هیئت بازرگانی 75 نفره لهستانی به استان در هفته آتی خبر داد و افزود: قرار است مذاکراتی در قالب هشت کارگروه تخصصی با این هیئت صورت بگیرد.

رشیدیان تصریح کرد: همچنین قرار است نمایشگاه ظرفیت‌های اقتصادی استان خراسان رضوی در شهر کابل افغانستان برگزار شود.

وی با اشاره به حضور هیئت‌های اقتصادی لاهور در استان نیز بیان کرد: این رفت و آمدها و حضورها در آینده نزدیک فضا را برای بهبود شرایط اقتصادی استان فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند توسعه تعاملات با هدف صادرات در شرایط پسابرجام را فراهم کند.

استاندار خراسان رضوی به سفر استاندار بصره عراق به این استان اشاره و اظهار داشت: با توجه به زمینه‌های صنعتی موجود در بصره، شرایط لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در عراق در اردیبهشت ماه و توسعه تعاملات اقتصادی را فراهم می‌کند.

رشیدیان با اشاره به سفر معاون حقوقی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی بیان کرد: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با توجه به تجارب مثبت اتاق بازرگانی استان و ستاد تسهیل از تاکیدات معاون رئیس جمهور بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا