ورزش

هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی سالن اختصاصی در اختیار ندارد

کونگ فو

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی گفت: هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی سالن اختصاصی برای تمرین در اختیار ندارد.

قربان اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: فردا پنج‌شنبه تیم ملی بانوان کونگ‌فو که مربیگری آن برعهده نایب رئیس هیئت کونگ‌فو استان است در مشهد اردویی تدارکاتی برگزار می‌کنند.

وی با بیان این که دوره داوری درجه دو مبارزه‌ای و درجه سه فرمی در رشته کونگ‌فو را در مشهد برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: همچنین دعوتنامه‌ای برای هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی از کشور ارمنستان برای حضور در تورنومنت‬‎ بین‌المللی ارمنستان دریافت شده است.

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی گفت: همچنین مشهد در چهاردهم آذرماه میزبان مسابقات آسیایی کونگ‌فو است که این مسابقات با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، آستان قدس رضوی و فدراسیون ‌کونگ‌فو جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

اعظمی با بیان این که هیئت کونگ‌فو استان سالن اختصاصی ندارد، اظهار داشت: در مشهد حدود ۷۰ باشگاه در رشته کونگ‌فو در بخش آقایان و بانوان در مشهد فعالیت دارند و در کل استان تعداد باشگاه‌های کونگ‌فو ۱۰۰ باشگاه است. 

وی با بیان این که تعداد ورزشکاران سازمان یافته هزار نفر است، خاطرنشان کرد: کمیته استعدادیابی هیئت در مسابقات مختلف حضور دارد و افراد مستعد را شناسایی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا