مشهد

کلنگ احداث اولین مجتمع مسکونی در بافت فرسوده آبکوه به زمین زده شد

شروع عملیات ساختمانی و اجرای پروژه ها در بافت فرسوده آبکوه می‌تواند تاثیر زیادی در تحقق اهداف و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی از جمله تولید و اشتغال داشته باشد.
کلنگ احداث اولین مجتمع مسکونی در بافت فرسوده آبکوه به زمین زده شد

در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و شروع اقدامات عمرانی جهت احیای بافت فرسوده آبکوه، کلنگ احداث پروژه مسکونی در حاشیه خیابان آپادانا با حضور جمع کثیری از اهالی و اعضای شورای اجتماعی محله آبکوه و سعدآباد، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ساکن در بافت وکارکنان و مدیریت اجرایی طرح نوسازی بافت فرسوده آبکوه به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ مدیر اجرایی نوسازی بافت فرسوده آبکوه در این مراسم با توجه به بازنگری طرح و آزادسازی قطعات مسکونی گفت: سایر اهالی و ساکنان بافت که توانایی مشارکت و تهاتر قطعات وضع موجود با قطعات آزاد شده را دارند نسبت به این موضوع اقدام نمایند و ضمن مشارکت فعال در احیای محله خود، در همین منطقه سکونت داشته باشند.
علیرضا قربانیان افزود: شروع عملیات ساختمانی و اجرای پروژه ها در بافت فرسوده آبکوه می‌تواند تاثیر زیادی در تحقق اهداف و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی از جمله تولید و اشتغال داشته باشد.
وی با بیان اینکه تعداد دیگری از قطعات نیز در حال تکمیل مدارک جهت صدور پروانه ساختمانی می‌باشد، خاطرنشان ساخت: شروع نوسازی در طرح، سهم به سزایی در اعتلای هسته مرکزی مسکونی بافت ایفا خواهد کرد.
مدیر اجرایی نوسازی بافت فرسوده آبکوه با اشاره به تسهیل مشارکت در بافت در قالب تهاتر، از دیگر مالکان و ساکنان دعوت به عمل آورد تا در نوسازی محدوده مشارکت به عمل آورند.
وی افزود: گواهی پروانه ساختمانی برابر طرح جدید و ضوابط مصوب در کمیسیون ماده ۵ که برای این پروژه صادر شده بود نیز همزمان با مراسم کلنگ زنی به مالکان تحویل شد.
قربانیان در پایان افزود: کلنگ این پروژه توسط پدر شهید مدافع حرم جواد محمدی منفرد به زمین زده شد تا پیشتازی در لبیک ایثارگران و مدافعان حریم انقلاب در کارزار اقتصادی نیز به پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب را شاهد باشیم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

دکمه بازگشت به بالا