ورزش

پدیده به‌دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری برابر تیم سپاهان

پدیده

تیم‌های پدیده و سپاهان فردا جمعه ۱۳ مردادماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثامن در مشهد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر هفدهم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس، تیم‌های پدیده و سپاهان فردا جمعه ۱۳ مردادماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثامن در مشهد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر هفدهم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. بیژن حیدری، بابک عباسقلی‌زاده، رحیم حاجیلو، وحید صالحی وظیفه قضاوت دیدار دو تیم پدیده و سپاهان را در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس برعهده دارند.

این دو تیم در حال فردا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو تیم در دیار نخست خود در لیگ هفدهم، پدیده برابر پیکان و تیم سپاهان برابر سایپا به تساوی رضایت داده‌اند، با این تفاوت که تیم مشهدی میهمان و تیم اصفهانی میزبان بوده است.

تیم‌ پدیده با قدرت‌ بیشتری از فصل قبل وارد لیگ هفدهم شده و امیدوار است با کسب نتایج خوب در لیگ هفدهم بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند از این رو باید از ابتدا نتایج قابل توجهی به‌ویژه در برابر تیم‌های قدرتمند مانند سپاهان که مدعی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی هستند کسب کند.

تیم مشهدی از ابتدای حضور در لیگ تنها دو بار برابر تیم اصفهانی شکست خورده که این شکست‌ها به زمان ابتدای حضور تیم پدیده در لیگ برمی‌گردد. پس از این دو پیروزی تیم سپاهان موفق به کسب برتری مقابل تیم پیده نشده است.

تیم پدیده در چهار بازی اخیر خود برابر تیم سپاهان به دو پیروزی و دو تساوی دست پیدا کرده است و به این ترتیب هر تیم به دو برد و دو تساوی دست پیدا کرده‌اند. تیم پدیده ۵ بار و تیم سپاهان ۴ بار در دیدار با یکدیگر موفق به گلزنی شده‌اند.

حضور حسن جعفری، بازیکن سابق تیم پدیده که در فصل گذشته در مشهد تیم بازی می‌کرد و در فصل جاری به سپاهان ملحق شد از نکات قابل توجه این دیدار است. در تیم سپاهان لی‌اولیویرا و مهدی امینی مصدوم و ساسان انصاری محروم و مروان حسین به دلیل حضور در لیگ عراق غایب است و در تیم پدیده بابک حاتمی نیز به دلیل مصدمیت این بازی را از دست خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا