مشهد

پردیس سینمایی ملل به جمع سینماهای مشهد می‌پیوندد

مشهد| پردیس سینمایی ملل به جمع سینماهای مشهد می‌پیوندد

امیرحسین دبیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: طی جلسات متعدد با مسئولان مربوطه و مکاتبات پی‌درپی با اداره فرهنگ و ارشاد قرار بر ساخت پردیس سینمایی ملل در طبقه +۶ بازار بزرگ ملل واقع در تقاطع بزرگراه شهید بابا نظر و بولوار شهید آوینی شده است.

مدیر سینما سیمرغ مشهد گفت: امور مربوطه آغاز و درخواست مجوز ساخت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارائه شده است، این امور توسط متولیان پیگیری شده و تا پایان تابستان امسال چهار سالن سینمایی با نام ملل در این بازار بزرگ راه‌اندازی می‌شود، متولیان سینمایی قصد فعالیت در مناطق حاشیه شهر مشهد با جمعیت بالا دارند که در گلشهر قریب بر ۶۰۰ هزار نفر سکونت دارند.

دبیرزاده خاطرنشان کرد: جلساتی با مالک بازار بزرگ ملل و یکی از شرکت‌های تهران برقرار شد، پیش از آن با سایر مسئولان جلسات متعددی برگزار شد، روز شنبه ۵ خردادماه امسال نیز قرار بر برگزاری جلساتی دیگر با حضور متولیان پردیس سینمایی ملل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مکاتبات صورت گرفته با فرهنگ‌ و ارشاد خراسان رضوی، بنیان‌گذاران این سینما قصد بر اجرای امور اصولی مانند برگزاری کمیسیون، اخذ مجوز نقشه و نظایر این امور از ابتدای کار دارند تا در پایان کار مشکلاتی اعم از فقدان خروجی مناسب وجود نداشته باشد.

مدیر سینما سیمرغ مشهد عنوان کرد: برای جلوگیری از بروز این مشکلات، اخذ مجوز پیش از ساخت سینما انجام می‌پذیرد، توسط تیم آتش‌نشانی از ابتدا تا انتهای کار نظارت کامل برقرار است، کمیسیون ماده پنج تشکیل شده و پروانه بهره‌برداری صادر می‌شود تا افتتاحیه پرقدرت با چهار سالن در پردیس سینمایی ملل صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا