مشهد

پیاده‌رو بست شیخ طوسی حرم منور رضوی به بهره برداری رسید

آذین بندی حرم رضوی به مناسبت میلاد امیر المومین(ع)

شهردار منطقه ثامن مشهدمقدس گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، پیاده‌رو ورودی بست شیخ طوسی حرم مطهر امام رضا(ع) به منظور تسهیل در زیارت زائران رضوی به بهره‌برداری رسید.

محمود عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تسهیل در امر زیارت برای زائران و مجاوران حریم رضوی از اصلی‌ترین وظایف منطقه ثامن شهرداری مشهد مقدس است و ایام پایانی ماه صفر برای این شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی برای زیارت مضجع شریف این امام همام به مشهدمقدس سفر می‌کنند.

عیدی با اشاره به اینکه با تلاش جهادی کارکنان خدوم شهرداری منطقه ثامن، عملیات احداث این پیاده‌رو طی ۱۰ روز و پیش از فرارسیدن اربعین حسینی که هزاران زائر برای عرض تسلیت به حرم مطهر امام‌رضا(ع) مشرف می‌شوند، به پایان رسید، تصریح کرد: فعالیت شبانه‌روزی پیمانکار سبب شد تا این پروژه در مدت زمانی بسیار فشرده به بهره‌برداری برسد.

شهردار منطقه ثامن مشهد مقدس مساحت پروژه پیاده‌رو سازی بست شیخ طوسی را یک هزار و ۳۰۰ مترمربع اعلام کرد و در تشریح دیگر مشخصات این پیاده‌رو، گفت: پیاده‌رو مذکور هماهنگ با پیاده‌رو خیابان شیرازی و پیاده‌رو رینگ در ورودی حرم مطهر بوده و در آن مسیر تردد ویژه نابینایان نیز تعبیه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا