مشهد

کار سیاسی فقط برای ما بد است؟ چرا روحانی به سمنان رفت؟

شهردار مشهد گفت: شهر زلزله‌زده نبود؛ من با جیب خودم و با مرخصی به تهران سفر کردم، چرا روحانی رفت سمنان؟ اگر کار سیاسی بد است، فقط برای ما بد است؟
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، سیدصولت مرتضوی امروز ۲۰ فروردین ماه در صد و هفتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در پاسخ به انتقادات وارد شده بر او مبنی بر اینکه شهردار در زمان بحران و زلزله مشهد را ترک کرده و به فعالیت سیاسی خود پرداخته است، اظهار کرد: در پی سفر پنجشنبه به تهران در مجمع ملی جمنا برای اعلام رسمی کاندیداتوری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری نقدهایی از سوی دوستان، رسانه‌های رقیب و رسانه‌های بیگانه وارد شد که شهردار در شرایط بحرانی نباید شهر مشهد را رها می‌کرد؛ حتی رقبای سیاسی ما از آن روزی که آمده‌ایم، ستاد فرماندهی تشکیل داده‌اند.
وی افزود: من برای سفر به تهران و حضور در این جلسه از رئیس شورای شهر مشهد مرخصی گرفتم و با هزینه شخصی خود در روز پس از زلزله، هفدهم فروردین ماه، به تهران رفتم.
مرتضوی خاطرنشان کرد : اگر شهر مشهد در آن شرایط دارای وضعیت بحرانی بود رئیس جمهوری نیز به جای سفر به سمنان باید به مشهد سفر می‌کرد.
شهردار مشهد ادامه داد: من برای رفتن به تهران برای رساندن پیغام تولیت آستان قدس رفتم و اگر قرار باشد سفر من زیر سوال رود باید گفت که روحانی چرا آن روز به سمنان سفر کرد؟
مرتضوی افزود : اگر شهر در شرایط بحرانی بود می‌طلبید رئیس جمهور به جای رفتن به سمنان به مشهد سفر می‌کرد.
وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: سفرهای رئیس جمهوری در ۲۰ روز اخیر به اندازه دو سال گذشته بوده است؛ در سفر به خراسان جنوبی کارخانه سیمان افتتاح شد که عملیات آن در دولت نهم آغاز و تامین اعتبار شد.
مرتضوی گفت: همچنین ورزشگاه افتتاح شده دوباره به بهره‌برداری رسید و انبار نفتی نیز که در دولت نهم به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت به بهره‌برداری رسید، اما هیچ نقدی بر این اقدامات وارد نشد ولی رفتن ما به تهران به اقدام غیرقانونی و بی مسئولیتی تبدیل شد.
شهردار مشهد با بیان اینکه خبرگزاری‌های دولتی با استفاده از بودجه بیت‌المال برای کار تبلیغاتی به نفع دولت استفاده می‌کنند، افزود: برای زلزله‌ای که در خارج از شهر مشهد رخ داده من چه وظیفه‌ای در مقابل آن دارم؟
وی در خصوص برعهده گرفتن ریاست ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی نیز، گفت: برای برعهده گرفتن این مسئولیت حداقل ۱۰۰۰ شخصیت با ویژگی‌های اصلح‌تر از من وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا