مشهد

کاهش ابرناکی در آسمان خراسان رضوی از فردا

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا یکشنبه با خروج سامانه ناپایدار ،کاهش ابرناکی و کاهش دما را خواهیم داشت، از تقویت جریانات سرد شمالی در سطح استان و تداوم کاهش دما و باران و برف طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا یکشنبه، با خروج سامانه ناپایدار،کاهش ابرناکی و کاهش دما را خواهیم داشت، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده با تقویت جریانات سرد شمالی در سطح خراسان رضوی تداوم کاهش دما و باران و برف را خواهیم داشت.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در نواحی سردسیر بارش برف و گاها وزش باد شدید و درنواحی مرتفع کولاک برف  پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کلات با ۵ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین و تایباد با حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند؛ درهمین مدت دمای شهر مشهد حداقل صفر وحداکثر ۲۱درجه بالای صفر گزارش شده است.

قائنی‌پور درخصوص میزان بارندگی‌ها طی این مدت گفت: بیشترین بارش ها را جغتای با ۳۳.۷ میلی‌متر و بیشترین ارتفاع برف از جوین با ۲۰ سانتی‌متر داشته اند، همچنین بیشترین سرعت وزش باد در بردسکن با ۱۱۲کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا