ورزش

یحیی گل‌محمدی: مشکلات برطرف نشود روندمان در لیگ به سرعت از بین می‌رود/ دیگر نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم

مشهد| یحیی گل‌محمدی: مشکلات برطرف نشود روندمان در لیگ به سرعت از بین می‌رود/ دیگر نمی‌دانم به بازیکنانم چه بگویم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: فردا باید مقابل تیم پرمهره و باانگیزه‌ای به میدان برویم. تراکتورسازی توان و قدرت بالایی دارد و کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران از این بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: هدف ما از ابتدای لیگ، ارائه یک بازی خوب بوده است تا هواداران راضی به خانه بازگردند. امیدوارم فردا مقابل تراکتورسازی برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره مشکلات مالی این باشگاه و حل نشدن آن گفت: قرار بود امروز به بازیکنان پرداختی داشته باشیم، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. سرحال نبودنم به همین خاطر است. ما ساعت چهار تمرین داریم، اما نمی‌دانم به بازیکنانم چی بگویم. امیدوارم مشکلات تیم حل شود. صحبت درباره این موضوع لوث شده و فکر نمی‌کنم حرف زدن در این خصوص، کمکی به ما کند.

گل‌محمدی با تمجید از شاگردانش تصریح کرد: دوست داشتیم این اتفاق می‌افتاد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا به استقبال بازی فردا بروند، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. اینکه تا اینجا آمدیم، به خاطر غیرت و شرف بچه‌ها بوده است. اگر مردانگی آنها نبود، در این جایگاه جدول قرار نداشتیم. هر چه داریم از غیرت بچه‌ها داریم. مطمئنم اگر مشکلات تیم هم حل نشود، بازیکنان در زمین از تمام وجود مایه می‌گذارند تا در دیدار فردا به پیروزی برسیم. اینکه چرا تاکنون مشکلات حل نشده است و نمی‌شود، سؤالی در ذهن همه ماست.

«امیدوارم مشکلات برطرف شود تا بازیکنانی که با هزار امید به اینجا آمدند، با امید مضاعف به کار خود ادامه دهند»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر حل شود، وگرنه روند ما در لیگ به سرعت از بین می‌رود. تیم خوبی جمع و جور شده است و امسال می‌توانیم نتایج خوبی کسب کرده و باعث خوشحالی هواداران مشهدی شویم. میان مردم شور و حال خوبی ایجاد شده است و امیدوارم مسئولان، نیم‌نگاهی به تیم و بازیکنان داشته باشند.

سرمربی پدیده در پاسخ به پرسشی در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا اظهار داشت: رضا ناصحی تنها مصدوم تیم ماست و بازیکن محروم هم نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا