خراسان

۱۵۰ هزار فرصت شغلی جدید ‌سال جاری در ‌خراسان رضوی ایجاد می‌کنیم

رشیدیان

استاندار خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم تا با تعامل مناسب با بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی، ۱۵۰ هزار فرصت شغلی جدید را برای سال جاری در استان خراسان رضوی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جریان بازدید از چند واحد صنعتی اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان نقش بارزی در تولید و اشتغال ایفا می‌کنند و در برنامه‌های سال جاری خود حمایت بیشتر از این واحدها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر این تفاهمنامه‌هایی با شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات نیز منعقد شده تا اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های آی.تی و آی.سی. تی افزایش پیدا کند.

رشیدیان با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش اشتغال در استان خراسان رضوی افزود: در تلاش هستیم تا با تعامل مناسب با بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی، ۱۵۰ هزار فرصت شغلی جدید را برای سال جاری در استان خراسان رضوی ایجاد کنیم.

وی گفت: همچنین تسهیلات مناسبی در قالب طرح رونق، کمک‌های فنی و اعتباری و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی به خراسان رضوی اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در بودجه سال جاری ردیف مشخصی برای تامین اعتبار پروژه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است تصریح کرد: امسال از مجموع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی به استان ۱۳۳ میلیارد تومان برای ارتقای شاخص های توسعه اقتصادی در نظر گرفته شده است و مسیر تخصیص این اعتبار از محل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواهد بود.

رشیدیان افزود:در سال جاری و ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، در حوزه ی صنعت و معدن ۱۵ پروژه با ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و  پیش بینی اشتغال مستقیم ۸۴۸۹  به بهره برداری می‌رسد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا