خراسان

۲۸۰۰ تُن میوه ویژه تنظیم بازار شب عید در خراسان‌رضوی ذخیره‌سازی شد

مشهد| 2800 تُن میوه ویژه تنظیم بازار شب عید در خراسان‌رضوی ذخیره‌سازی شد

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مشکل گوشت مرغ که سابق بر این در بازار وجود داشت با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده برای نیاز شب عید دیگر وجود ندارد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که هم‌اکنون انجام شده ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان صورت گرفته و از این نظر هیچ کمبودی وجود نداشته و مایحتاج مردم با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان‌‌رضوی تأکید کرد: سهیمه استان خراسان‌رضوی برای تأمین میوه شب عید نیز ۱۵۰۰ تن سیب و ۳۰۰۰ تن پرتقال بوده که در حدود ۷۵۰ تن سیب و ۲۰۵۰ تن پرتقال خریداری شده  از طریق تعاون روستایی در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

رسولیان ادامه داد: کمیته‌های مربوط به تنظیم بازار در خراسان‌رضوی با کمک سازمان‌های مربوط از جمله صنعت، معدن و تجارت و نهادهایی مانند اتاق اصناف هم اکنون فعالیت خود را به صورت گسترده در بازار آغاز کرده و به تخلفات واحدهای صنفی و همچنین شکایات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در شهر مشهد مقدس برگزار شده تا تولیدکنندگان به صورت عرضه مستقیم بتوانند با مصرف‌کنندگان ارتباط داشته باشند و علاوه بر این امکان نظارت بر فروش کالاها نیز افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا