مشهد

۳۹۷ انبار ضایعات غیرمجاز در سطح شهر مشهد شناسایی شد

خلیل کاظمی

معاون شهردار مشهد از شناسایی ۳۹۷ انبار ضایعات غیرمجاز در سطح شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی در ارتباط با ساماندهی انبار ضایعات سطح شهر اظهار داشت: یکی از معضلاتی که متاسفانه مشکلات بهداشتی را برای شهروندان و شهر ایجاد می‌کند، فعالیت انبارهای ضایعات در سطح شهر است.

وی افزود: همچنین وجود این انبارها به چهره بصری شهر خدشه وارد می‌کند و از طرفی ایمن‌نبودن این انبارها نیز سبب بروز حوادث می‌شود. با توجه به تاکید ویژه شورای اسلامی شهر و همچنین فرمانداری مشهد به صورت ویژه با این انبارها برخورد می‌شود.

کاظمی در ارتباط با جمع‌آوری انبارهای ضایعات در سال جاری گفت: در سال‌جاری نیز ۳۹۷ انبار ضایعات غیرمجاز در سطح شهر شناسایی شده و با متخلفان طی مراحل قانونی برخورد می‌شود. در این بین منطقه ۵ مشهد با ۱۴۲ انبار در بین مناطق دارای بیشترین انبار ضایعات غیرمجاز است.

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به برنامه‌ریزی ویژه برای ساماندهی انبارهای ضایعات در سطح شهر مشهد گفت: هم‌اکنون زمینی به مساحت ۲۱ هکتار واقع در جاده ابلق برای ساماندهی مشاغل شهری در نظر گرفته شده که بخشی از آن برای انبارهای ضایعات پیش‌بینی شده است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: در این زمین حداکثر ۶۰ واحد انبار ضایعات دارای مجوز که عضو اتحادیه مربوطه هستند، ساماندهی و مابقی انبارها به طور کلی جمع‌آوری می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا