مشهد

2500 تن ریل خط 2 قطارشهری دوشنبه وارد مشهد مقدس می‌شود

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد:

2500 تن ریل خط 2 قطارشهری دوشنبه وارد مشهد مقدس می‌شود

با جداسازی قطعات دمونتاژ شده دستگاه حفار در تونل خط 2 قطار شهری، عملیات انتقال آن در هفته آینده انجام خواهد شد و سپس شاهد شروع عملیات اجرایی حفاری خط 3 قطارشهری در میدان فردوسی خواهیم بود.
2500 تن ریل خط 2 قطارشهری دوشنبه وارد مشهد مقدس می‌شود

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد از ورود 2500 تن ریل خط 2 قطارشهری در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز با بیان این مطلب افزود: 2500 تن ریل خط 2 قطار شهری روز دوشنبه نهم آذرماه جاری وارد مشهد می‌شوند که این میزان ریل، معادل 50 درصد کل ریلی است که در خط 2 مورد نیاز است.
وی افزود: این ریل‌ها در دوچین ایتالیا ساخته شده و پس از بارگیری به بندرعباس ارسال شده است، از آنجا نیز این ریل‌ها روز دوشنبه به مشهد مقدس خواهند رسید.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد تصریح کرد: با توجه به فازبندی ایستگاه‌های خط 2 قطار شهری، انتظار می‌رود اجرای ایستگاه‌های فاز یک خط 2 قطارشهری برای عملیاتی کردن روند انجام کار، تا خردادماه سال 95 به اتمام برسد.
انتقال دستگاه TBM به میدان فردوسی در هفته آینده
کیامرز در خصوص شروع حفاری خط 3 قطار شهری نیز گفت: هم‌اکنون دمونتاژ دستگاه TBM قطارشهری به اتمام رسیده است و هفته آینده نسبت به حمل آن به میدان فردوسی اقدام خواهد شد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر جرثقیل 450 تن در میدان سعدی فعال است و کار جداسازی قطعات دمونتاژ شده دستگاه TBM را در محل حفاری تونل خط 2 قطار شهری انجام می‌دهد.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد ادامه داد: با جداسازی قطعات دمونتاژ شده دستگاه حفار در تونل خط 2 قطار شهری، عملیات انتقال آن در هفته آینده انجام خواهد شد و سپس شاهد شروع عملیات اجرایی حفاری خط 3 قطارشهری در میدان فردوسی خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا