خراسان

۵۰ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی به ثبت رسید

ترافیک پل آزادی مشهد

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۵۰ میلیون تردد در جاده‌های خراسان رضوی از ابتدای امسال به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قوچان،  سرهنگ هادی امیدوار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پلیس راه قوچان که در محل فرمانداری قوچان برگزار شد اظهار داشت: پلیس راه به دلیل شرایط ویژه کاری یکی از پرکارترین مجموعه‌های نیروی انتظامی کشور است و در این میان خراسان رضوی به واسطه برخورداری از شرایط خاص یکی از مهمترین و پرکارترین نیروها در مجموعه نیروی انتظامی کشور است.

سرهنگ امیدوار با بیان اینکه سالیانه بیش از 25 میلیون نفر در این استان تردد دارند بیان داشت: به طور متوسط سالیانه بین 25 تا 26 میلیون نفر به خراسان رضوی سفر می‌کنند که نزدیک به یک سوم جمعیت کل کشور است و این موضوع سبب اهمیت ویژه خراسان رضوی در خدمت رسانی به مردم شده است.

وی افزود: در سه ماهه اول سال 95 تاکنون بیش از 50 میلیون تردد در جاده‌های این استان به ثبت رسیده است.

فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی بیان داشت: طبق بررسی‌های انجام شده در مورد شهرستان‌های استان خراسان رضوی در این حوزه شهرستان قوچان یکی از 5 شهرستان تاثیرگذار بوده است.

سرهنگ امیدوار به شرایط خاص و پرتردد بودن جاده‌های این شهرستان اشاره و افزود: با توجه به حجم سنگین ترافیک جاده‌های این  شهرستان لزوم توجه بیشتر به آماده سازی بسترها و زیرساخت‌های لازم در قوچان مشهود است که با توجه به برنامه ریزی‌ها اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که کاهش تلفات موید این مطلب است.

فرمانده پلیس راه استان خراسان رضوی در پایان بیان داشت: حدود 75 درصد از تلفات و حوادث جاده‌ای شهرستان مربوط به یک مقطع  50کیلومتری از راه‌های شهرستان است که باید مورد توجه قرار داده شده و نسبت به تمهیدات  لازم و افزایش ایمنی و امنیت آنها اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا