مشهد

کاهش سامانه بارشی و تداوم برودت هوا در استان

108433t
با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ساعات آینده با تضعیف فعالیت سامانه بارشی ضمن تداوم برودت هوا انتظار تشکیل مه، بارش خفیف و پراکنده باران و برف را در سطح استان خواهیم داشت.
به گزارش ایسنا بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، از روز چهارشنبه جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.
 
امروز هوا در نواحی شمالی و مرکزی نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود گاهی با وزش باد در برخی نقاط با بارش پراکنده باران و برف و در نواحی جنوبی نیمه ابری تا ابری، مه‌آلود گاهی با وزش باد(در برخی نقاط با بارش خفیف و پراکنده باران) و بارش در نواحی کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران است.
فردا، سه‌شنبه هوا در نواحی شمالی و مرکزی نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود گاهی با وزش باد و در برخی نقاط با بارش خفیف و پراکنده باران و برف، و به تدریج کاهش ابر همچنین در نواحی جنوبی نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود گاهی با وزش باد(در برخی نقاط با بارش پراکنده باران) و بارش در نواحی کوهستانی و سردسیر به شکل برف و باران(به تدریج کاهش ابر) پیش‌بینی می‌شود.
روز چهارشنبه نیز هوا در تمام نواحی صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
در طی شبانه‌روز گذشته فریمان با کمترین دمای 2- درجه سانتی‌گراد سردترین و مه‌ولات با بیشترین دمای 15 درجه سانتی‎‌گراد گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.
طی این مدت کمترین و بیشترین دمای مشهد بین یک تا هشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده و بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی کاشمر و به میزان 7.5 میلی‌متر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بردسکن و به مقدار  65 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا