مشهد

مشکل ترافیک مشهد با برنامه‌های هوشمند و ابلاغی رفع نمی‌شود

ترافیک آزادراه تهران پردیس رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: حل مشکلات ترافیکی مشهد با برنامه‌های هوشمند و ابلاغی رفع نمی‌شود ونیاز به فرهنگ سازی در این حوزه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر،  مجتبی بهاروند سه شنبه شب در سومین نشست علمی کارگروه‌های تخصصی آمادگی جهت برگزاری سومین اجلاس ملی میزبانی ایرانی اسلامی در مشهد اظهار کرد: یکی از مواردی که به داشتن یک  شهرگردشگری مطلوب می‌کند داشتن یک حمل و نقل مناسب است، اما متاسفانه وضعیت حمل و نقلی مشهد در میان دیگر کلان‌شهرهای کشور بسیار نامطلوب است.

وی با تاکید بر اینکه در شورای پنجم روی فرهنگ ترافیکی مردم کار خواهیم کرد، اضافه کرد: باید این فرهنگ را ایجاد کنیم، زیرا مشکل ترافیکی با برنامه‌های هوشمند و ابلاغی رفع نمی‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای مشهد با انتقاد از سنگ‌اندازی برخی‌ در جهت عدم خدمت‌رسانی مطلوب مدیران شهری به مردم، خاطرنشان کرد: توسعه خطوط مترو در مشهد در دستور کار است که با توجه به مشکل بودجه‌ای زمان‌بر است و در حال حاضر جهت رفع مشکل ترافیکی توسعه خطوط حمل و نقل عمومی درون‌شهری را داریم که یک نمونه آن خط ۳ (بی آرتی) بوده است که متاسفانه در مسیرهای اجرای آن سنگ‌اندازی‌هایی ایجاد شده است و باید همه در جهت توسعه حمل و نقل و رفع معضلات موجود در این عرصه تلاش کنیم.

بهاروند گفت: در یکی اقدامات موفق صورت گرفته کمیسیون گردشگری را در اتاق بازرگانی استان راه‌اندازی کردیم و معتقدیم که ورود اتاق بازرگانی به این عرصه دست اوردهای موفقی را در صنعت گردشگری به همراه داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا