مشهد

پارک چهل بازه تبدیل به قطب گردشگری شهر مشهد می‌شود

پارک ملی چهل بازه از به صورت خطی و موضوعی با وسعت ۲۰۰ هکتار در نظر گرفته شده که امروز پارک کودک و خانواده آن به بهره‌برداری رسید.

 

resized_image45045jpgشهردار منطقه ۱۱ مشهد گفت: با افتتاح فازهای بعدی پارک ملی چهل بازه این پارک تبدیل به قطب گردشگری شهر مشهد می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت فرقانی در مراسم افتتاح فاز نخست پارک ملی چهل بازه اظهار کرد: در طی ۲ سال گذشته و هم‌زمان با آغاز عملیات اجرایی در فاز نخست پارک ملی چهل بازه شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد حمایت‌های فراوانی از این پروژه داشته‌اند و در حوزه اجرا نیز معاونت‌های فنی و عمران و همچنین خدمات و محیط زیست شهری اقدامات ارزنده‌ و قابل تقدیری انجام دادند.
وی افزود: پارک ملی چهل بازه از به صورت خطی و موضوعی با وسعت ۲۰۰ هکتار در نظر گرفته شده که امروز پارک کودک و خانواده آن به بهره‌برداری رسید.
فرقانی بیان کرد: در این فاز رودخانه فصلی، دریاچه دائمی با آب‌نماهای زیبا و بخش‌های متنع دیگر به بهره‌برداری رسیده و از طرفی امکان پیاده‌روی در مسیر رود آن نیز فراهم شده است.
شهردار منطقه ۱۱ مشهد تصریح کرد: برای پارک ملی چهل بازه پروژه‌ها مختلفی تعریف شده که با بهره‌برداری از فازهای بعدی آن در سال‌های آینده امیدواریم این پارک تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های گردشگری و قطب گردشگری شهر مشهد تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =

دکمه بازگشت به بالا