مشهد

کودک ربوده شده در مشهد پیدا شد؛ عاملان ربایش تحت تعقیب

سردار قادر کریمی

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: عاملان ربایش خودرو و دو کودک در شهر مشهد متواری شدند.

سردار قادر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: شب گذشته در پی اعلام سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو سرنشین خردسال در محدوده یکی از مجتمع‌های تجاری شهر مشهد بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری آبکوه وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل، خانمی جوان هراسان به تیم گشت مراجعه و اعلام داشت برای خرید به این محل آمده و دو فرزندش را در خودرو برای مدت کوتاهی تنها گذاشته و پس از خرید که کمتر از ۵ دقیقه بیشتر طول نکشیده، متوجه ربایش خودرو و فرزندانش می‌شود.

سردار کریمی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار توسط ماموران فرماندهی انتظامی مشهد اجرا و تمامی مسیرهای خروجی مسدود و مشخصات خودروی مسروقه در اختیار تمامی تیم‌های گشتی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح مهار سارقان که عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، خودرو را به همراه دو طفل خردسال در یکی از خیابان‌های همان محدوده رها که خودرو و دو کودک توسط ماموران کلانتری آبکوه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق از شهروندان خواست که هشدارهای انتظامی را جدی گرفته و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا