ورزش

آستان قدس چه زمانی با برگزاری مسابقات در ورزشگاه امام رضا موافقت می‌کند؟

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید برای استفاده تیم‌های مشهدی از ورزشگاه امام رضا(ع) باید دیدار دوستانه‌ای صورت گیرد.

مهدی برادران در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری دیدارهای لیگ برتری نمایندگان مشهد در ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا (ع) تصریح کرد: پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای را با آستان قدس برگزار کردیم. کارگروهی بین ما و مجموعه باشگاه شکل گرفت و برای صحبت مقدماتی با آستان قدس وارد مذاکره شدیم.

وی ادامه داد: ما هنوز به دنبال الگوی بهره‌برداری هستیم و تا این الگو مشخص نشود نمی‌توان از ورزشگاه استفاده کرد. دیگر مشکلی که وجود دارد، برگزار نشدن بازی افتتاحیه در ورزشگاه امام رضا (ع) است. برای افتتاح این ورزشگاه باید دیداری خیریه در این استادیوم صورت بگیرد زیرا آستان قدس عام‌المنفعه است و عواید این بازی باید به خیریه برسد. ما نیز پیشنهادات خود را در قبال بازی‌های دوستانه به آستان قدس ارائه کردیم از جمله برگزاری دیداری با حضور تیم منتخب شهرهای اسلامی مانند کربلا، نجف، شیراز و قم و یا منتخب خدام امام رضا (ع) که می‌توان از این خدام به مهدی رحمتی و حضور او در این بازی خیریه نیز اشاره کرد. همچنین از محسن ترکی داور خراسانی کشورمان نیز برای سوت زدن این دیدار دعوت خواهیم کرد.

رییس هیات فوتبال مشهد در پایان درباره برگزاری دیدار پایانی لیگ بین دو تیم سیاه جامگان مشهد و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و یا امام رضا (ع) اظهار کرد: در جلسه‌ای که با سازمان لیگ داشتیم تصمیم گرفتیم در صورت پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و قهرمانی زودهنگام این تیم جام قهرمانی در دیدار خانگی این تیم برابر پدیده اهدا شود و نیاز نباشد که تیم سیاه جامگان در هر صورتی به تهران بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =

دکمه بازگشت به بالا