مشهد

احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد

پس از تلاش بسیار و اخذ مجوزهای مربوطه، قرار بر احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ورزشکاران خراسانی از چند سال گذشته تاکنون نسبت به ساکنان سایر شهرها عملکرد خوبی در رشته‌های مختلف داشتند و با وجود پیشامد شرایط کنونی هنوز برای پیشرفت خود و رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش خود را به کار می‌برند.

از فعال‌ترین ورزش‌های خراسان رضوی می‌توان به تنیس، دوچرخه‌سواری و همچنین اتومبیلرانی اشاره کرد که اخیراً فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند، در ارتباط با ورزش تنیس باید گفت که نه تنها ورزشکاران بلکه مسئولان و متولیان مربوطه نیز پای کار هستند و پا به پای ورزشکاران برای افتخارآفرینی کشورمان قدم برمی‌دارند.

محمدرضا تدین؛ رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی در ارتباط با برنامه‌های در دست اجرا در هیئت تنیس استان اظهار داشت: ورزشکاران تنیس با وجود پیشامد مشکلات جهانی امروز، دست از تلاش بی وقفه خود برنداشتند و در حال تمرین برای حضور مجدد در مسابقات مختلف هستند.

وی بیان کرد: هیئت تنیس استان نیز از فعالیت دست نکشیده و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز به این ارگان کمک می‌رساند، از بزرگترین برنامه‌های اجرایی می‌توان به ساخت ۱۰ زمین روباز تنیس در ورزشگاه ثامن‌الائمه اشاره کرد که به تازگی آغاز شده و در دست اجرا بوده است.

تدین گفت: در حال حاضر این مجموعه ورزشی دارای ۱۵ هزار متر مربع بوده که بخشی از آن برای ساخت زمین تنیس در نظر گرفته می‌شود، این برنامه تا ۲۲ بهمن‌ماه امسال به نتیجه رسیده و ورزشکاران از این تاریخ به بعد می‌توانند از اینت ورزشگاه استفاده کنند.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان از این پروژه نیز برای احداث سنترکورت اختصاص می‌یابد، این محل ظرفیتی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دارد که در حال حاضر آهن‌آلات خریداری شده و یک میلیارد تومان هزینه شده است، این مکان ورزشی می‌تواند محل خوبی برای برگزاری مسابقات برون‌مرزی و همچنین داخلی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا