ورزش

احمدی: برای دیدار با فولاد آماده‌ایم

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: برای دیدار با فولاد آماده‌ایم و به خوبی این تیم را آنالیز کرده‌‌ایم.
کریم احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص شرایط تیمش برای دیدار پیش رو مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: شرایط خوبی بر تیم سیاه‌جامگان حکم‌فرماست. نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و  تمام تمرکز خود را روی بازی با فولاد گذاشته‌ایم. فولاد تیمی خوب است که با سرمربی کارکشته‌ای مثل پورموسوی قطعا دست و پابسته نخواهدبود. کادرفنی سیاه‌جامگان به خوبی فولاد را آنالیز کرده و امیدواریم که بتوانیم به بهترین شکل از پس حریف خود برآییم. 
وی افزود: در دیدار با سپیدرود رشت واقعا کار سختی داشتیم، زمین چمن مصنوعی عضدی و البته آب و هوا واقعا شرایط را برای ما سخت کرده‌بود اما خوشبختانه در نهایت توانستیم با دوندگی ویژه‌ای که داشتیم به پیروزی دست یابیم. به قدری در دیدار با سپیدرود دویدیم که در انتهای بازی هواداران حریف هم ما را تشویق کردند.
احمدی در رابطه با برخورد هواداران سپیدرود با سیاه‌جامگانی‌ها گفت: برخورد بسیار خوبی داشتند، انصافا خبری از فحش نبود و از دقیقه یک تا ۹۰ هواداران سپیدرود به تشویق تیم خود پرداختند. امیدوارم این تیم خوب و باسابقه نیز در انتهای لیگ به جایگاه خوبی دست یابد.
بازیکن تیم سیاه‌جامگان در خصوص شرایط مالی تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت گرفته‌ایم و امیدواریم تا شرایط مالی به خوبی تا پایان فصل پیش برود.
گفتنی است کریم احمدی، هافبک تیم سیاه‌‎جامگان با توجه به درخشش در دیدار هفته دوم تیمش در برابر سپیدرود، در تیم منتخب هفته نیز قرار گرفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا