خراسان

اخبار کوتاه انتظامی خراسان رضوی

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۴ انبار زیرزمینی در مشهد کشف شد

 
امیری مقدم

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال کالای قاچاق از چهار انبار زیرزمینی در شهر مشهد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار بهمن امیری مقدم اظهار داشت: سه میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال کالای قاچاق از چهار انبار زیرزمینی در شهر مشهد کشف شد.کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا پس از ردزنی گسترده این انبارها را شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضائی برای پاکسازی آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: در بازرسی از این انبارها واقع در مناطق جنوبی شهر مشهد ۵۱ دستگاه کولرگازی خارجی، ۳۰ هزار متر پارچه رومبلی و ۲۴۰ عدد میل سوپاپ خارجی به ارزش سه میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال کشف شد.

امیری مقدم ادامه داد: در عملیات ضربتی پلیس آگاهی چهار متهم نیز در این ارتباط دستگیر و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در موضوع کالای قاچاق، از طریق ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ گزارش دهند تا پیگیری پلیسی به عمل آید.

زوج خارجی اسیر توطئه دختر جوان شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: زنی ۲۵ ساله که از یک زوج خارجی در این شهر سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: این زوج میانسال عراقی برای استفاده از خدمات درمانی به مشهد سفر کرده بودند که در فرودگاه دختر جوانی خود را به عنوان مترجم معرفی و آنها را به یک مرکز اقامتی غیرمجاز برده بود.

وی ادامه داد: دختر جوان پس از جلب اعتماد این زوج آنها را با آبلیموی مسموم بیهوش و کیف وسایل آنها را به همراه ۳۰۰ دلار آمریکا و ۳۰۰ دینار عراق سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با اقدام به موقع پلیس این متهم دستگیر شد و تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد.

انهدام باند سرقت باغ ویلاها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند سرقت از باغ ویلاهای مشهد و شاندیز با ۶۰ فقره سرقت متلاشی شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت از باغ ویلاها در محدوده شهرهای شاندیز و مشهد ۲ سارق سابقه دار دستگیر شدند و به همدستی با ۲ نفر دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: با دستگیری ۲ نفر دیگر این افراد در جریان بازجویی به ۶۰ فقره سرقت از باغ ویلاهای خالی از سکنه در شاندیز و مشهد اعتراف کردند.

کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون

فرمانده انتظامی سبزوار نیز از کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون خبر داد و گفت: با کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر از استان‌های جنوبی از طریق سبزوار موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: در ورودی شهر سبزوار این کامیون شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد. خودرو توقیف و متهم ۳۹ ساله پس از بازجویی به عمل آمده روانه دادسرا شدند.

پلمپ واحد صنفی توزیع کننده داروهای غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور هم از پلمپ واحد صنفی توزیع کننده داروهای غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع داروهای غیرمجاز در یک باب مغازه خواربارفروشی در شهر دررود موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بازرسی از این مغازه ۱۸۸ قلم انواع داروهای غیرمجاز توان افزا به ارزش تقریبی ۱۵ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال کشف و واحد متخلف پلمپ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یازده =

دکمه بازگشت به بالا