مشهد

اکران همزمان فیلم‌های خارجی با سینماهای کشورهای خارجی در مشهد

خبرگزاری فارس: اکران همزمان فیلم‌های خارجی با سینماهای کشورهای خارجی در مشهد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: اکران برخی از آثار در سینما هویزه علاوه بر آنکه با تهران همزمان است، با سینماهای کشورهای خارجی نیز همزمانی دارد.

 

حسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه از چهارشنبه گذشته دو فیلم «اژدها وارد می‌شود» و «خنده‌های آتوسا» در پردیس سینما هویزه مشهد اکران شده است اظهار کرد: این دو فیلم تاکنون به ترتیب 21 میلیون و 7 میلیون و 600 هزار تومان فروش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه از چهارشنبه این هفته سه فیلم «رسوایی 2»، «یک دزدی عاشقانه» و «مرگ ماهی» در مشهد اکران می‌شود افزود: این امر سبب می‌شود تا ترکیب اکران پنج فیلم جدید پس از اکران نوروزی در مشهد کامل شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در ارتباط با وضعیت استقبال مردم از فیلم‌های خارجی اکران شده در پردیس سینما هویزه مشهد نیز گفت: اکران این فیلم‌ها همزمان با روزهای پنج‌شنبه و جمعه است و معمولاً تماشاگران بسیاری که عمدتاً دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها هستند و ترکیبی از جامعه تماشاگران خاص را تشکیل می‌دهند، از اکران فیلم‌های خارجی استقبال قابل‌توجه و بسیار خوبی دارند.

کریمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا اکران فیلم‌های خارجی همزمان با تهران صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: برخی از این آثار علاوه بر اینکه همزمان با تهران در پردیس سینما هویزه اکران می‌شوند، اکران همزمان با سینماهای کشورهای خارجی نیز دارند.

وی ادامه داد: معمولاً آثار خارجی ویژه کودکان صبح روزهای جمعه و سایر فیلم‌های خارجی و حتی سه‌بعدی در روزهای پنج‌شنبه و عصر جمعه در پردیس سینما هویزه اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: استقبال از فیلم‌های گروه هنر و تجربه نسبت به آثار خارجی کمتر است اما روزهای شنبه که عوامل سازنده این آثار از تهران به مشهد می‌آیند، استقبال تماشاگران از گروه هنر و تجربه افزایش پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا