خراسان

باران پراكنده همراه با تگرگ در خراسان رضوي ادامه دارد

كارشناس مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي گفت: بارندگي در اين استان طي امروز و فردا به صورت پراكنده و در برخي نقاط همراه با تگرگ ادامه دارد.

باران پراكنده همراه با تگرگ در خراسان رضوي ادامه دارد
 
به گزارش شهرآراآنلاین به نقل از ایرنا، زهرا مبشري افزود: بارش هاي باران كه از دو روز گذشته در خراسان رضوي آغاز شده، شب گذشته شدت يافت و تا روز سه شنبه اين هفته به ويژه در نيمه شمالي و شرقي استان ادامه خواهد داشت.
وي اظهار كرد: بر اساس گزارش رسيده هم اكنون بارندگي در شهرستان هاي تربت جام و سرخس ادامه دارد.
وي بيشترين بارندگي استان در 24 ساعت گذشته را با 18 ميليمتر مربوط به فريمان و پس از آن مشهد عنوان كرد.
مبشري گفت: ميزان بارندگي طي اين مدت در مناطق مختلف شهر مشهد متفاوت بوده به طوريكه در غرب مشهد 25 ميلي متر و در شرق اين شهر 13 ميلي متر گزارش شده است.
وي با اشاره به افزايش رطوبت هوا در خراسان رضوي افزود: هم اكنون رطوبت هواي مشهد 95 درصد است در حالي كه اين ميزان روز گذشته 70 درصد بود.
وي همچنين از تشكيل مه صبحگاهي و كاهش ديد در اين استان طي امروز و فردا بر اثر بارندگي و رطوبت زياد خبر داد.
كارشناس مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي با بيان اينكه دماي هواي استان امروز و فردا تغيير محسوسي نخواهد داشت اظهار كرد: از روز چهارشنبه اين هفته شاهد افزايش تدريجي دما در مناطق مختلف استان خواهيم بود.
وي بيشينه دماي امروز مشهد را 23 درجه سلسيوس عنوان كرد و گفت: اين رقم در روز چهارشنبه به 26 درجه سلسيوس مي رسد و روند افزايش دما ادامه داشته و براي روز جمعه بيش از 30 درجه سلسيوس پيش بيني شده است.
وي افزود: قوچان با دماي 12 درجه سلسيوس و رشتخوار با دماي 32 درجه سلسيوس به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.
به گفته وي در اين مدت بيشترين وزش باد مربوط به شهرستان بردسكن با سرعت 50 كيلومتر در ساعت گزارش شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا